Citat #56


Om Welcome to the Rileys:

It's always been a very intimidating project, because I play a girl who's entirely damaged just before the point of no return, and that's when we catch her.


Orginalbild: Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Bild redigerad av: Jossan - Vid användning länka och ge cred till kristens.se
Tid: 22:08:02
Datum: 2011-07-24
Fanny
Vet ni om det någonsin ordnas några "fanträffar" för Kristen fans i sverige? :)

Jag vet att det ibland ordnas twilight träffar osv. av olika fans, men har aldrig läst om någon Kristen Stewart träff. Just för att det faktiskt finns så många Kristen fans så hade det varit så himla roligt! Om ni inte känner till något om det, skulle ni inte kunna ta upp det här på sidan och se om det finns nåt intresse i att ordna en? :) Kram!
Tid: 00:05:52
Datum: 2011-07-25
Jossan - kristens.se
Fanny: Jag har inte hört att någon faktiskt blivit av, men folk har dock visat intresse för att vilja delta om det nu skulle bli någon i framtiden.



Jag är tyvärr lite osäker på om det skulle komma speciellt mycket folk däremot. Visst är vi en hel del Kristen-fans här i Sverige men vi är väldigt utspridda. Och ordnades en träff i tex Stockholm tror jag, om jag ska vara helt ärlig, att det endast skulle bli runt 3-4 personer som kom. (Stockholm eller Göteborg känns ju mest logiskt som plats för att ordna en träff.) Fast det kan ju vara kul ändå, i och för sig!



Men jo, visst, kan fixa en inlägg i veckan och se om någon intresse finns. Jag kommer personligen dock inte ta på mig ansvar för att ordna någon träff, för det har jag inte tid med. Det skulle däremot vara roligt att delta!
Tid: 00:08:31
Datum: 2011-07-25
Jossan - kristens.se
Fanny: Glömde skriva det; Även om jag inte kan anordna en träff, så kan jag föra vidare och sprida information om det genom bloggen.
Tid: 12:45:32
Datum: 2011-07-25
Fanny
Tack för svaret! Jag har varit på fanträffar för olika band osv. och då har vi bara bestämt ett datum och var vi ska träffas. Det bli bara jobbigt om man ska hålla på att planera alldeles för mycket. Precis som du sa så blir man oftast inte speciellt många, men att bara träffa några stycken är roligt ändå :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar