Dagens Kristen-bild 010711

Catherine Hardwicke, Stephenie Meyer och Kristen under Comic-Con 2008.


Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Tid: 16:40:50
Datum: 2011-07-01
Angelika
Hejsan:) Jag ville tipsa om en grej, jag brukar kolla på Kristens mammas facebooksida med jämna mellanrum. där har hon bland annat lagt upp bilder på Kristen som bebis, och liten flicka. för inte så länge sedan lade hon upp en webcam bild som Kristen tagit på sig själv när hon testade sin nya laptop. och nu har Kristen själv lagt upp en ny webcam bild och skrivit lite själv. jag tyckte det var rätt gulligt;) Ni kan väl kanske kolla iallafall?:)
Tid: 16:45:25
Datum: 2011-07-01
Jossan - kristens.se
Angelika: Det har aldrig bekräftats att det är Kristens mamma som äger den Facebooksidan, så det är inte alls säkert att det är Kristen på de bilderna, och det är därför vi inte lagt ut dem.
Tid: 17:43:36
Datum: 2011-07-01
angelika
Jaha, okej. det visste jag inte. det förstår jag;)
Tid: 18:12:11
Datum: 2011-07-01
sarah
väldigt bra blogg :D!
Tid: 18:17:31
Datum: 2011-07-01
JULIA [ photo ]
fin blogg:D
Tid: 18:47:28
Datum: 2011-07-01
johanna
jätte bra blogg
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar