Den nya designen

Ser du inte den nya designen eller ser allt helt knasigt ut? Delar av den gamla layouten kan ligga kvar i datorminnet så högerklicka och välj "Uppdatera".

Update
: Tack så jättemycket för hjälpen med att sidan ser bra ut i Safari också!

Som ni ser använde jag inte bilderna från MTV Movie Awards som jag först hade tänkt, utan istället de från Glamour Awars eftersom de gav ett mer neutralt utséende. MMA-bilderna innehöll lite väl starka färger. Fler av er påpekade att fokuset ska hållas till inläggen och att man inte vill bli distraherad av en skrikig design runt om, vilket är helt rätt.

Jag tog en risk och gjorde en design med lila skiftningar den här gången. Ibland måste man chansa och jag är beredd på en del kritik på grund av mitt val. En del av er nog anser att det inte är passande för en Kristen-blogg och jag har förståelse för det. Men glöm inte bort att Kristen faktiskt har haft på sig tjejiga och rosa kläder hon också.

Fokusera inte på de små detaljerna och försök att se helheten istället. Vad får du för känsla av bloggen: pluttinuttigt eller stilrent? Jag har ställt mig själv den frågan flera gånger och kommit fram till det senaste. Största delen av designen är i grått, vilket är väldigt neutralt, men det kan bli tråkigt med bara en svartvit design. Den lila färgen är välidgt ljus och används bara på en del detaljer så även ni fortfarande avskyr det så tror jag att ni överlever.

För övrigt tycker jag att vi lyckats ta oss ifrån det typiska bloggutséendet rätt bra. Det ser mer ut som en riktig hemsida nu och inte bara en blogg. Jag vet inte hur jag ska förklara de riktigt men den känns mer tredimensionell nu, på något sätt.

Jag har även lagt in lite nya funktioner på sidan. I menyn finns en ny del vid namn "Spotlight" som ni kan läsa mer om här. Vad tycker ni om det? Dessutom: prova att håll pilen över vissa saker i designen så kanske ni hittar några dolda små finesser. Och en rolig bonusgrej: scrolla längst ner på sidan för att se hur många som är inne på Kristen S just precis nu.


För att runda av det hela. Vad tycker ni om den nya layouten? Är det något som ser konstigt ut för er så säg till! Är det fortfarande något som saknas? Vad har vi lyckats bra med?

Skrivet av: Jossan
Tid: 14:51:47
Datum: 2011-07-01
Emma
Jag tycker att designen är jättefin :) Väldigt stilren, neutral och sådär vilket är väldigt bra. Du har gjort ett jättebra jobb Jossan :)
Tid: 14:57:29
Datum: 2011-07-01
Micaela
SJUKT SNYGG DESIGN! ;D absolut!
Tid: 15:00:33
Datum: 2011-07-01
Jossan - kristens.se
Emma & Micaela: Jag sitter här just nu och är livrädd för att folk kommer hata den. Så tack sååå mycket! :D
Tid: 15:05:50
Datum: 2011-07-01
Therese
Jag tycker verkligen om den! Riktigt fint! :)
Tid: 15:06:52
Datum: 2011-07-01
Jossan - kristens.se
Therese: Tack tack tack! :D
Tid: 15:08:50
Datum: 2011-07-01
evelina
Va duktig du är!! det blev verkligen jätte snyggt! :)
Tid: 15:11:41
Datum: 2011-07-01
Jossan - kristens.se
Evelina: Taaaaack :)
Tid: 15:19:13
Datum: 2011-07-01
Lollo/TwiMe/Taylouis
Jag älskar designen! :D
Tid: 15:20:00
Datum: 2011-07-01
amanda
Det blev jättebra resultat tycker jag. Skit bra jobbat :D
Tid: 15:26:50
Datum: 2011-07-01
Emilia
Älskar den!!! :D har safari o den ser hur bra ut som helst!!! ;D
Tid: 15:28:21
Datum: 2011-07-01
Katte
Även om jag inte gillar grått så blev det grymt snyggt med inslaget av lila :) (min favoritfärg ;)) I like it!
Tid: 15:28:30
Datum: 2011-07-01
Christina
Sidan är verkligen riktigt fin! Gillar färgerna stark och den ser bra ut i Safari också :D
Tid: 15:39:58
Datum: 2011-07-01
lisa
Hur bra som helst :)
Tid: 15:44:57
Datum: 2011-07-01
Jossan - kristens.se
Lollo/TwiMe/Taylouis, Amanda, Katte & Lisa: Tack så jättemycket! Ni anar inte hur orolig jag har varit över att jag har lagt in lila, haha. Så jag är glad att ni gillar den!



Emilia & Christina: Tack tack! Och vilken tur att det ser bra ut i Safari med. Tack för hjälpen :)
Tid: 15:47:28
Datum: 2011-07-01
micaela
vadå uppdatera? Det finns inget sånt när jag högerklickar :o

Tid: 15:50:41
Datum: 2011-07-01
Viktoria - ashleygreene.se
Skitsnygg design Jossan! Håller med dig, ser mer ut som en hemsida än en blogg bara ;) Älskar den funktionen att man kan se hur många som är inne på sidan just nu! Jättefin!! :)
Tid: 15:54:21
Datum: 2011-07-01
Alice
Det blev verkligen jättebra! Jättesnygg header och lagom neutral! :) Bra att ni liksom håller er till ett tema i hela bloggen(samma bakgrund i kommentarsrutan som i inläggen t.ex.). Coolt att bilderna sjunker ihop med varandra i headern också!

Jag har Safari och det ser bra ut! ;)
Tid: 15:56:17
Datum: 2011-07-01
agnes
Jättefin design, den känns ljus och mysig, du är bra på det här med webb-layout! Ser bra ut i Safari :)
Tid: 15:58:21
Datum: 2011-07-01
Jossan - kristens.se
Micaela: Men ser du den nya designen? I såna fall behöver du inte uppdatera. Annars kan du klicka på pilen/pilarna precis bredvid adressfältet eller tryck på F5.



Victoria: Tack Victoria! :D Ja, tyckte det var en liten rolig funktion att lägga in sådär :)



Alice: Det är precis vad jag hoppades på, att den ska vara alldeles lagom. :)
Tid: 16:00:21
Datum: 2011-07-01
Jossan - kristens.se
Agnes: Åh, tack! Uppskattar det verkligen :)
Tid: 00:39:44
Datum: 2011-07-02
agnes
Verkligen en Jättesnygg design! Lila e fett snyggt:) och gud va fin kristen va på bilden längst upp på sidan, hon är så vacker<3
Tid: 13:28:00
Datum: 2011-07-02
Madelene
Designen är verkligen jättesnygg! Jag älskar att den är väldigt ljus och stilren, och bilderna från Glamour Awards passar in perfekt! :) De nya "funktionerna" (så som att kunna se hur många som är online just nu) är också helt super! :) Detta är absolut en av de snyggaste och bästa designerna ni haft! :D
Tid: 13:49:37
Datum: 2011-07-02
Jossan - kristens.se
Agnes: Tack! :) Älskar den bilden, så himla fin!



Madelene: Vad glad jag blir! Har varit så orolig över att ingen kommer tycka om den, och så får man fina kommentarer som din, tack!
Tid: 23:42:01
Datum: 2011-07-03
Emmy
Nu kommenterar jag lite sent kanske, men jag känner att jag måste berömma designen, hehe! Den är verkligen superfin och absolut den allra stilrenaste och snyggaste ni haft! Gillar också funktionen att man kan se hur många som är online :D Toppen!
Tid: 23:51:08
Datum: 2011-07-03
Jossan - kristens.se
Emmy: Jag är glad att du kommenterade, för det betyder jättemycket för mig att du och alla andra gillar den. Tack!
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar