Hur hittade du till Kristen S?


Eftersom det är så pass tomt på nyheter just nu, slänger vi iväg några frågor till er läsare. Jag vet att vi ställde ungefär samma frågor i november när bloggen fyllde år, men det har gått ett tag nu och nya läsare har tillkommit. Men det gör självklart inget om ni svarar igen, det är bara kul!

▪ Hur hittade du hit för första gången?
▪ När var det?
▪ Vad fick dig att stanna?
▪ Hur ofta besöker du bloggen sedan dess?


Svara i kommentarsfältet.

Orginalbild: Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Bild redigerad av: Jossan - Vid användning länka och ge cred till kristens.se
Tid: 16:23:12
Datum: 2011-07-17
Aileen
▪ Hur hittade du hit för första gången?

svar: Jo, jag sökte på internet efter bilder på Kristen men sen kom Kristen S upp och jag blev så fascinerad av bloggen.

▪ När var det?

svar: Den 9 april 2011 - På Kristens Födelsedag. ^^

▪ Vad fick dig att stanna?

svar: Allt, ni verkade så snälla, Bloggen hade fin design, det massor! :D

▪ Hur ofta besöker du bloggen sedan dess?

svar: Minst 5 gånger per dag. Haha. ;) Jag kan sitta i flera timmar och bara kolla på designen. Haha, Den äger.



Det är definitift min favorit blogg! :D /Aileen



Tid: 16:26:43
Datum: 2011-07-17
Viola
▪ Hur hittade du hit för första gången? ja tror att jag sökte på google

▪ När var det? jarru 2008 kanske? minns iallafall att de var dagen efter mtv movie awards och att ni hade lagt upp någon bild av kristen och robert ( de var då alla trodde de var ett par)

▪ Vad fick dig att stanna? ni var de enda som kunde så mycket om kristen å ni la in många papparazzi bilder ( höhö älskar å titta på papparazzi bilder)

▪ Hur ofta besöker du bloggen sedan dess?4gånger per dag kanske om inte lite mer ;) så fort jag sätter mig vid datan så går jag in på sidan :)



ER BLOGG ÄR TAME FAN BÄST, HARE GÖTT SHU

p.s kmr ifrån härjedalen :)



Tid: 16:28:57
Datum: 2011-07-17
Katte
1. jag sökte bara på kristen bloggar på google och det här var den första som dök upp.

2. kommer inte ihåg! men kommer ihåg att ni hade den oranga designen, när jag först kom in på sidan trodde jag inte att det var en blogg utan någon officiell sida så snygg den var haha :P

3. Ni uppdaterade mest :)

4. ehm.. 3-5 ggr om dagen, ännu mer om jag är grymt uttråkad ^_^ (jag har ett liv i promise D:)
Tid: 16:39:10
Datum: 2011-07-17
Emilia
1:kommer faktiskt inte riktigt ihåg, tror det va när jag googla på Kristen då så kan man ju välja "bloggar". Så kolla ja runt på några och fastna för den här! ;)

2: nått år sedan tror jag! Har ni kvar alla designer som ni haft? För det skulle va kul om ni kunde lägga upp dom! :) iaf de senaste och när ni hade dom för skulle själv vilja veta när jag började läsa bloggen! Så kan man se vilka man känner igen!

3: jaa, de var väl att den såg så välsködd ut, verkade vara seriösa bloggare, och ni verkade inte lägga ut osäker fakta, skitbra update m.m! Och självklart att den handlar om Kristen! ;D

4: En gång i kvarten! Haha seriöst jag droogar den här bloggen!!!! Men det är olika varje dag! Men nått sånt!

:) <3
Tid: 16:43:24
Datum: 2011-07-17
Emilia
Herre gud hur snabbt skriver ni? Medans jag skrev han både Katte och Viola! Haha kbry vet!
Tid: 17:03:31
Datum: 2011-07-17
Jossan - kristens.se
Emilia: Tyvärr har vi inte kvar bilder på hela designerna, bara på de olika headerna. Här kan du se bilderna på de som användes innan december 2010. [ http://j.mp/oYW5Bw ]. Efter det har vi haft den mörkt gråa med röda detaljer under december och ungefär halva januari i år tror jag det var. Sedan den lila och svarta med bilder på People's Choice i några veckor. Och sen den vi hade innan den vi har nu (med bilder från Eclipse premiären) och så självklart den här.
Tid: 17:45:43
Datum: 2011-07-17
emelie
▪ Hur hittade du hit för första gången?

sökte typ på kristen stewart 2011 och så kom den här bloggen upp, (a)

▪ När var det?

jag vet inte..januari kanske?

▪ Vad fick dig att stanna?

bra uppdt, och bra information, :)

▪ Hur ofta besöker du bloggen sedan dess?

jag har lagt den i sånt favoritfält så jag är inne minst 2 ggn per dag, :d
Tid: 17:47:19
Datum: 2011-07-17
Elin
1. Jag minns inte riktigt men det kan ha varit via en länk på en annan blogg.

2. Någon gång under 2011.

3. Jag fastnade först för att det var en väldigt fin desing och den var liksom "inbjudande" till att forsätta läsa och jag gillade era inlägg, ni uppdaterar bra och skriver alltid intressanta inlägg. Så det fick mig att stanna :)

4. Varje dag, oftast ett antal gånger.

Verkligen en jättebra blogg ni driver, keep up the good work! :) ;)
Tid: 17:53:07
Datum: 2011-07-17
Emilia
Okej! Tack så mycket! Eve, bloggade förut va!? När började hon? Tänkte bara eftersom du inte skrivit nått om henne i "historia" inlägget. :) har du och dem du bloggat/bloggar med övrig konakt utöver bloggen? Bara undra!? :D
Tid: 18:06:53
Datum: 2011-07-17
Jossan - kristens.se
Emilia: Eve bloggade mellan 4 januari och 10 mars och skrev inlägget innan vi ens hade sökt en ny bloggare, så det är därför som det inte står något om henne. ;)

Ingen av oss kände varandra innan vi började blogga, men jo, vi har lite övrig kontakt. :) Fast vi har aldrig träffats i verkligheten dock.
Tid: 19:10:35
Datum: 2011-07-17
Lisa Bergström
▪ Hur hittade du hit för första gången? Jag vet inte riktigt tror att det var när jag sökte lite på google och så kom den upp och jag fastnade direkt

▪ När var det?

Jag tror att det var för ungefär ett och ett halvt år sen!

▪ Vad fick dig att stanna?

En jättefin design, mycket uppdatering och bra information och personliga & lite speciella inlägg så som moderonderna och månadens film▪

Hur ofta besöker du bloggen sedan dess?

Varje gång jag slår på datorn och några gånger i mobilen så kanske fyra gånger per dag! :D Absolut bästa Kristen bloggen jag vet! :D
Tid: 19:45:33
Datum: 2011-07-17
Vanessa
▪ Hur hittade du hit för första gången?

Jag sökte 'Kristen Stewart' på Bloglovin och sen valde jag en random blogg som blev denna, och så blev jag fast för Kristen S :P

▪ När var det?

För ungefär ett år sedan tror jag.

▪ Vad fick dig att stanna?

Awesome design, sjukt bra inlägg och info och såklart supermegafantastisk uppdatering! :D

▪ Hur ofta besöker du bloggen sedan dess?

Varje dag, ofta flera gånger mannen! XP



Tid: 20:29:06
Datum: 2011-07-17
Alice
▪ Hur hittade du hit för första gången?

Jag hade sett Into the wild, för typ 50:e gången och jag tyckte att kristen stewart verkade "as cool", så jag sökte runt på internet och hittade bloggen. :)

▪ När var det?

I slutet av 2009

▪ Vad fick dig att stanna?

Bra inlägg och mkt uppdatering (y)

▪ Hur ofta besöker du bloggen sedan dess?

ca en/varannan gång om dagen.
Tid: 20:30:58
Datum: 2011-07-17
Elina
▪ Hur hittade du hit för första gången?

Jag googlade på Kristen Stewart har jag för mig!

▪ När var det?

I början av 2010, så när ni fortfarande var kvar på bloggplatsen.se.

▪ Vad fick dig att stanna?

De sjukt bra inläggen, den snygga designen och urbra uppdatering! Bloggarna (det var visseligen bara Jossan då men) verkade också väldigt seriösa vilket de var/är!

▪ Hur ofta besöker du bloggen sedan dess?

Flera gånger per dag, har kristens som startsida så att jag inte missar någon uppdatering!

Tid: 20:59:27
Datum: 2011-07-17
Fanny
1. Jag sökte på google efter en svensk Kristen Stewart fansida. Tyckte att Kristens.se hade en väldigt snygg design och verkade uppdatera bra, så bestämde mig för att följa.



2. Någon gång under 2011, kommer inte ihåg exakt när.



3. För att ni uppdaterade jättebra och för att jag verkligen älskar "citat" kategorin. Jag gillar även att ni lägger upp paparazzibilder. Hur mycket jag än hatar paparazzis, så kan jag inte neka till att jag älskar att se nya bilder på Kristen :)



4. Flera gånger om dagen, är beroende! :D
Tid: 21:08:18
Datum: 2011-07-17
iDa
▪ Hur hittade du hit för första gången?

Jag sökte på Kristen Stewart på google och hittade hit via en länk där.

▪ När var det?

Januari skulle jag tro.

▪ Vad fick dig att stanna?

Bra uppdatering, proffsig design, bloggen verkar vara på allvar - alltså inget "sluta blogga" i två månader och sen komma tillbaka" , känns som en trovärdig sida ;)

▪ Hur ofta besöker du bloggen sedan dess?

Följer på bloglovin, så varje gång den uppdateras! :D
Tid: 21:47:51
Datum: 2011-07-17
Alice
▪ Hur hittade du hit för första gången?

Kommer inte riktigt ihåg. Jag tror att jag sökte på "Kristen Stewart blogg" och så kom denna upp.

▪ När var det?

Ingen aning faktiskt :/ Kanske för ett år sedan? Jag vet faktiskt inte.. Hahah ;)

▪ Vad fick dig att stanna?

Jag läste att Kristens.se var Sveriges största blogg om Kristen Stewart. Det är ju oftast de största bloggarna man drar sig till. Ni verkade vara seriösa bloggerskor och ni uppdaterar mycket! Jag föll också för den snygga designen!

▪ Hur ofta besöker du bloggen sedan dess?

Hahah! Nästan pinsamt, jag typ STALKAR den här bloggen! Jag klickar upp den många många gånger om dagen. Dels för att jag verkligen vill veta det senaste om Kristen och för att ni uppdaterar så mycket! :) Jag förstår om det är jobbigt att jag kommenterar och ställer många frågor ibland :/ men jag vill verkligen få reda på så mycket som möjligt, och jag får alltid svar på mina frågor i den här bloggen! Tack! :)



Skitbra blogg!!

Jag hoppas att ni fortsätter ett tag till för det är alltid så mysigt att besöka bloggen.

Det känns skönt att ha en blogg som man alltid följer! Visst, man kan ju söka upp fakta om vad som har hänt med Kristen på massa olika sätt varje dag, men det är mycket roligare att kunna gå in i en blogg och få all fakta "serverad", för ni missar aldrig någonting!

Det känns också skönt att veta att alla här gillar Kristen! Hahah ;)

Tack för en superbra blogg! <3
Tid: 22:25:30
Datum: 2011-07-17
Micaela
*Via google, när jag kollade runt lite. Jag sökte på sveriges största blogg om kristen stewart

Och då kom eran blogg dra högst upp.

*Detvar ca. ett år sedan, om jag inte misstar mig helt.

*Eftersom att ni skriver så mycket intressant om henne, och hennes filmer mm. Så blir det

roligare och roligare att läsa. Jag älskar att kollade på en massa bilder paparazzis tagit. Det

är skitkul att läsa om hennes privatliv (missta mig inte) och se bilder.

*Jag kollar in här varje gång jag är inne på datorn, vilket är några gånger i veckan. Men jag

ledsar aldrig.

Tack för en grym sida om Kristen!
Tid: 23:18:30
Datum: 2011-07-17
agnes
Hur hittade du hit för första gången? Jag satt och googlade på Kristens film "The cake eaters" för att se om den fanns att hitta i Sverige, och så kom jag in på eran hemsida.

När var det? Jag kommer faktiskt inte ihåg :s

Vad fick dig att stanna? Ni håller hemsidan så himla uppdaterad, och så är den så mysig. Det blir en så fin gemenskap mellan Kristen-fans här :')

Hur ofta besöker du bloggen sedan dess? Flera gånger per dag :P
Tid: 19:04:12
Datum: 2011-07-18
Christina
Hur hittade du hit för första gången?

- Genom en kommentar på Twilight Sweden där Jossan länkat hemsidan.

När var det?

- Oj, minnst inte. Men det var när det fortfarande var den absolut första hemsidan. Tror du(Jossan) bloggat typ 1-2 månader då.

Vad fick dig att stanna?

Har väl inte riktigt stannat hela tiden utan gott och kommit i perioder. Ibland inte läst den på 1-2 månader, fast jag haft den på BlogLovin sålänge det funnits ^^ Men mycket uppdateringarna och kan hitta allt jag vill här om Kristen, som jag tycker är en bra skådespelare.

Hur ofta besöker du bloggen sedan dess?

När där kommer ett inlägg på bloglovin jag tycker verkar intressant läser jag det. Så kanske 1g/dag eller 1/g varannan dag.
Tid: 19:04:36
Datum: 2011-07-18
Christina
Hur hittade du hit för första gången?

- Genom en kommentar på Twilight Sweden där Jossan länkat hemsidan.

När var det?

- Oj, minnst inte. Men det var när det fortfarande var den absolut första hemsidan. Tror du(Jossan) bloggat typ 1-2 månader då.

Vad fick dig att stanna?

Har väl inte riktigt stannat hela tiden utan gott och kommit i perioder. Ibland inte läst den på 1-2 månader, fast jag haft den på BlogLovin sålänge det funnits ^^ Men mycket uppdateringarna och kan hitta allt jag vill här om Kristen, som jag tycker är en bra skådespelare.

Hur ofta besöker du bloggen sedan dess?

När där kommer ett inlägg på bloglovin jag tycker verkar intressant läser jag det. Så kanske 1g/dag eller 1/g varannan dag.
Tid: 21:19:13
Datum: 2011-07-18
Emmy
Hur hittade du hit för första gången?

- När jag sökte på Kristen Stewart blogg på google kom denna upp.

När var det?

- Jag tror det var i mars förra året, har för mig att ni hade den orangea designen..

Vad fick dig att stanna?

- Många saker! men framförallt en superbra uppdatering, alltid snygga designer, bra info!

Hur ofta besöker du bloggen sedan dess?

- Ungefär 3-4 gånger/ dag, ibland mer.. Alltid bland det första jag går in på!
Tid: 01:29:28
Datum: 2011-07-20
Mia
Hur hittade du hit för första gången?

- Kompis tipsade

När var det?

- Oktober 2010 tror jag

Vad fick dig att stanna?

- Snygg design, lätt tillgänglig, bra uppdatering, inte mycket personligt snack/kommentarer. Strikt nyheter.

Hur ofta besöker du bloggen sedan dess?

- 1-3 gånger i veckan kanske
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar