Korta videor från Comic-Con

Update: Hela presskonferensen finns nu att se här.


En till, liknande video här.


Jag vill dessutom passa på att be om ursäkt för förvirringen med livestreamingen. När jag får in felaktig information (utan att veta om att den är fel, såklart) så blir det jobbigt sen när det visar sig att något inte stämmer. Jag gjorde mitt bästa för att kunna förse er med nya länkar hela tiden och det blir lite rörigt då. Jag är bara mänsklig och jag gjorde allt jag kunde.

Och sedan vill jag be er att, snälla, snälla, läsa igenom inläggen innan ni frågar något.

Skrivet av: Jossan
Tid: 21:53:43
Datum: 2011-07-21
Anonym
Jag trot inte det jag skrev kom med så skickar igen.

Jossan- Du missförstod mig nog om du syftar på att jag skulle ha blivit arg över att ingen stream ni länkade till fungerade. Det var fel formulerat av mig, förlåt! Jag uppskattar allt du/ni gör för bloggen, jag älskar den verkligen! Var det ngn som såg klippen?
Tid: 21:54:19
Datum: 2011-07-21
Linnea
Du gör ett superbra jobb Jossan! :D Tack, tack och återigen tack för all information och snabb uppdatering :)
Tid: 21:56:29
Datum: 2011-07-21
Jossan - kristens.se
Anonym: Jag förstår att man blir stressad och att saker kan komma ut fel, samma sak händer för mig. Men fick ta emot väldigt mycket negativ energi ett tag där och det känns rätt jobbigt när jag verkligen försöker göra mitt bästa. Men tack så mycket!
Tid: 22:11:21
Datum: 2011-07-21
Aileen - kristenscource
Jossan, det du gör är super! Upskattar ALLT du gör för sidan - och speciellt för oss. Du skriver så mycket att inte ens jag hinner med. Hah. Jag är också själv och det är väldigt jobbigt. Man ser att du gör ditt bästa. Och du förtjänar en stor guldstjärna. <3 :D Haha.



Aileen - kristenscource.blogg.se
Tid: 22:12:17
Datum: 2011-07-21
Madelene
Jag vill bara säga TACK Jossan för allt du har gjort inför och under Comic Con idag! Jag förstår precis vad du menar, och blir väldigt upprörd om människor nu blivit arga och klagat över att länkarna, livestreamarna etc. inte fungerade! Det var rörigt för oss allihopa, även dig - du är ju (som du själv skrev) bara mänsklig!



Jag vill bara tacka för det du gjorde idag - all information, länkar (oavsett om de fungerade eller inte) osv! Jag såg i chatten att du försökte få ordning på saker genom att hjälpa till med länkar till livebloggar, och jag måste få ge dig ros för allt detta arbete! Jag förstår att det inte kan ha varit lätt!



Tack för allting du gjort, och fortfarande gör, här på bloggen! Tack för all information du försett oss med under den första dagen (och även den mest hektiska, om jag förstått det rätt ...) Comic Con! *Du är guld värd! ♥*
Tid: 22:17:18
Datum: 2011-07-21
Therese
Jag vill även jag säga ett stort tack! Utan tiderna, och allt jobb du har lagt ner hade inte jag haft en aning om var och när det skulle vara idag. Du gör verkligen ett superjobb här på bloggen, och det är till Kristens jag går direkt om det är något jag vill veta.



Du har lagt ner mycket tid på Comic Con inläggen, och du är verkligen inte värd de negativa kommentarerna. Om det inte vore för dig hade inte jag läst bloggen, du är verkligen guld värd precis som Madelene säger. Tack! ♥
Tid: 22:26:03
Datum: 2011-07-21
Jossan - kristens.se
Anonym, Linnea, Aileen, Madelene & Therese: Tack tack tack! Jag kände att jag verkligen behövde de där fina orden just nu. Tack för att ni är såna fina bloggläsare! ♥
Tid: 22:47:03
Datum: 2011-07-21
Alice
Jag var hos en kompis och missade allting ändå. Hahah, typiskt mig... Men jag hoppas att det kommer ut lite bättre klipp senare men jag tycker att det var jättebra att ni la upp dessa ändå!

För man vill ju se så mycket som möjligt(hahah, ska jag säga som inte ens var hemma vid livesändningen).

Jag vet inte riktigt vad som har hänt och jag orkar inte läsa igenom allting i chatten men som alla andra säger så tycker jag också att ni gör ett fantastiskt jobb! Ni anstränger er verkligen för att vi ska få se så mycket som möjligt! Jag menar, de flesta bloggarna skulle inte ens bry sig om att lägga ut länkarna till livestreamingen! <3

Men jag förstår att man blir stressad om det inte går som det ska och det är ju absolut inte ert fel eftersom ni till och med varnade för att det inte var helt säkert att det stämde! ;) <3

Så tack för en fantastisk blogg! Jag vet inte vad jag skulle göra utan denna bloggen och det är jag nog inte ensam om!! :)
Tid: 22:53:29
Datum: 2011-07-21
agnes
men oj.. robs hår :o inte det vackraste jag sett
Tid: 23:03:06
Datum: 2011-07-21
Julia
Josan du gjorde allt vad du kunde, och det var ju inte ditt fel att det inte funkade. Tack för en jäättebra blogg om Kristen. :)
Tid: 10:34:07
Datum: 2011-07-22
Johanna
Jossan du var otroligt duktig igår.
Tid: 19:23:39
Datum: 2011-07-22
Vanessa
Wow. Vad har Rob gjort med sitt hår??

De måste blivit halvblinda av alla blixtar där : O
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar