Ny bloggerska!

Kommer ni ihåg när Jossan och Hanna sökte efter en till bloggare? Ja, det "jobbet" fick jag och under några veckor har Jossan "tränat upp" mig och nu är jag äntligen redo för att börja blogga!

1995 föddes en svarthårig flicka och mamman beklagade sig över den här lilla trollungen. Var fanns den lilla flickan med blont hår, som skulle vara så lik henne själv? Den här flickan fick i alla fall namnet Olivia och hon växte upp till en självsäker tjej som vet vad hon vill.

Och Olivia, det är jag det. En 16-årig tjej som fortfarande vet vad hon vill och som älskar att vara omgiven av människor hon älskar och tycker om.

Till hösten börjar jag gymnasiet i den lilla by jag bor i Vellinge heter den och liggen 20-30 minuter från Malmö, Skåne. Samhälle-Media har jag sökt till och kommit preliminärt in på.



Det var "tyvärr" tack vare Twilight jag upptäckte Kristen. Jag säger tyvärr, eftersom jag tycker att det är synd att jag upptäckte henne då. Så många andra filmer hon gjort innan Twilight och jag ser och upptäcker henne i samma film som miljoner andra människor gjort. Missförstå mig inte, jag älskar Twilight - det är bara det att jag vill vara lite orginell.

Kristen inspirerar mig väldigt mycket. Hon är sig själv och försöker inte bli eller vara någon annan än just Kristen Stewart. Vissa människor kan tycka att hon är väldigt arrogant och otrevlig, men de människorna förstår inte hur jobbigt det kan vara att vara känd idag. Speciellt inte efter att ha spelat/spela i filmer som TTS, som har blivit så enormt älskade. Jag beundrar henne väldigt mycket för att inte ha blivit helt hjärntvättad av kändisskapet.


Skrivet av: Olivia
Tid: 00:10:12
Datum: 2011-06-23
Katte
woot välkommen:) hoppas du kommer trivas ^^
Tid: 00:45:33
Datum: 2011-06-23
Alice
Där har jag också stått och posat med Robert Pattinson! Thehe^^

Men välkommen Olivia! Det här kommer gå galant känner jag på mig! ;) Vad kul! <3
Tid: 00:48:52
Datum: 2011-06-23
Alice
BTW, rolig beskrivning om dig själv! :)
Tid: 01:15:40
Datum: 2011-06-23
Madelene
Åh, grattis till vinsten! :) Precis som Katte sa, hoppas du kommer att trivas! Vi får även önska dig lycka till! :) Kramar!
Tid: 06:08:06
Datum: 2011-06-23
Alexandra
Hoppas du kommer trivas. :)
Tid: 21:02:39
Datum: 2011-06-23
Olivia
Tack för alla fina kommentarer, det kommer bli så roligt att börja blogga här när man får så fina kommentarer! :)
Tid: 13:30:59
Datum: 2011-06-24
Märta
Oj vad roligt! Du verkar jättetrevlig och du är söt också! Snygg t-shirt! Varifrån är den? :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar