Renovering av designen

Update: Nu är det klart! Ser du inte förändringarna, så högerklicka och välj "Uppdatera" eller klicka på F5. Det är inte så värst stora förändringar, men några saker har blivit lite effektivare. Bland annat fliken "Aktuellt" i menyn är nu mycket mer utvecklad.

Det pågår just nu en liten renovering - eller uppfräschning kanske man kan säga - av designen. Det är inga stora förändringar som sker och mycket är på grund av att jag måste rensa upp i kodmallarna för att det ska bli lättare för mig att utveckla designen i framtiden. Jag lär mig nytt hela tiden och måste därför nu ersätta en del gamla koder som tidigare verkade som en bra idé att lägga in, men som jag nu märkt kanske egentligen inte alls var så bra.

Skrivet av: Jossan
Tid: 07:39:28
Datum: 2011-06-02
Alexandra
Jag har en ide om att Du kanske kan lägga som en knapp eller vad man ska säga längst ner på sidan, och sen när man klickar på den så kommer man längst upp till sidan istället för att scrolla ända upp. Har för mig att ni har haft det förr? :-)
Tid: 15:00:42
Datum: 2011-06-02
Jossan - kristens.se
Alexandra: Men det finns ju redan. :) Det står "Tillbaka till toppen" längst ner.
Tid: 16:22:22
Datum: 2011-06-02
Alexandra
Jossan: Oj, förlåt! Såg det nu faktiskt... :)

Men då var det inget hehe.. ;)
Tid: 16:58:14
Datum: 2011-06-02
Jossan - kristens.se
Alexandra: Haha ingen fara! :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar