Visste du att...

... Kristen har en katt som heter Max, men som hon kallar för Jella? Hon har bland annat sagt i intervjuer att hon "inte kan leva utan sin katt."


Bildkälla 1
Bildkälla 2

Skrivet av: Jossan
Tid: 18:24:35
Datum: 2011-06-18
Anonym
har hon några mer husdjur? Har hört att hon har en varg, stämmer det?
Tid: 18:32:48
Datum: 2011-06-18
Anonym
Svar: Hon har 2 hundar varav en som är en vargras, den är alltså dels varg. Sedan har hon ju också Bear, med Robert
Tid: 23:11:12
Datum: 2011-06-18
Amanda
jag känner mig väldigt efter här, men är det bara du(Jossan) som bloggar nu?
Tid: 00:00:35
Datum: 2011-06-19
Jossan - kristens.se
Amanda: Nej, absolut inte! Hanna bloggar fortfarande, men ibland kan man helt enkelt ha annat för sig och inte ha tid för bloggen ;)
Tid: 00:24:57
Datum: 2011-06-19
Anonym
http://www.youtube.com/watch?v=uAPDS1RCVQU&feature=email&email=comment_reply_received skulle ni kunna hjälpa mej här? några idioter säger att kristen suger som skådis medan säger att hon inte är det... tumma görna upp mina komentarer @letmeshine93
Tid: 12:09:45
Datum: 2011-06-19
Alice
Jag är tyvärr inte medlem på youtube. Jag blir superarg när vissa skriver att de hatar henne, att hon inte är en bra skådespelerska osv... Och det värsta är att jag inte kan protestera emot! Jag hoppas att ni andra som är medlemmar på youtube kan göra det istället, eller i alla fall tumma upp de BRA kommentarerna. För det som säger att Kristen suger är skittaskiga!! Usch! :(



Tid: 15:14:21
Datum: 2011-06-19
Linnéa
Det är ju skit töntigt att hålla på och skapa hat videos. Det är fan helt sjukt! Vi ska få älska henne så jävla mycket vi vill!

Men samtidigt måste vi låta dem ha en åsikt- Även om det är otroligt barnsligt & larvigt, måste det få göra så..
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar