Dagens fråga: Vegetarian (uppdaterat!)

Fråga: Är det sant att Kristen är vegetarian? Det står det på Wikipedia men jag har aldrig hört det förut... Undrar bara om ni vet, skulle vara sjukt kul om hon var det!

Svar: Jag har heller aldrig hört att hon är vegetarian tidigare, men jag tror inte att det stämmer. Tyvärr är jag inte helt säker men hon har aldrig sagt det (vad jag kommer ihåg) så antagligen äter hon väl kött.

Uppdaterat: Nu har flera fina läsare varit med och hjälpt till, för att kunna ge ett bättre svar på frågan. Kristen har bland annat sagt att hon tycker om schnitzel (7:37 här), att hon var tvungen att ta kycklingsallad istället för en cheeseburgare för att bli mer fit inför Breaking Dawn och så innehåller hennes omtalade tortilla-soppa kött. Allt detta tyder då på att Kristen inte är vegetarian.

Tack InaMadelene, Julia, Agnes, Alice, Fanny och Bella för hjälpen!


Orginalbild: Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Bild redgierad av: Jossan
Tid: 15:05:33
Datum: 2011-03-26
ina
Jag har för mig att hon vid ett tillfälle sagt att hon äter fågel, fisk och skaldjur men inte kött. Men jag kan ha fel, fast det skulle ju förklara varför hon bla. åt en garden burger i Twilight och inte en vanlig. Kanske?
Tid: 15:21:20
Datum: 2011-03-26
Madelene
Hm, jag har inte heller hört att hon är vegitarian ...

Jag kom även ihåg att Kristen, Chis (Weitz), Robert och Taylor fick frågan om vad de hade för favoritmaträtt på presskonferensen för New Moon i München, Tyskland hösten 2009. Jag hittade videon, och där säger Kristen "schnitzel is good, it's really good", vilket borde betyda att hon inte är vegitarian. Frågan ställs på tiden 6.04 och Kristens svar kommer på 7.37. :)



Länk till klippet: http://www.youtube.com/watch?v=dkJt2QlRtP0&feature=related
Tid: 16:41:15
Datum: 2011-03-26
Julia
Och på kommentar spåret på Eclipse säger Rob: I´m here with two burger´s`.

Kristen; Im in Montreal with a burger. (Kanske inte så men ni fattar grejjen xD)
Tid: 16:54:38
Datum: 2011-03-26
ina
Julia: Rob har två hamburgare, Kristen ingen :P
Tid: 17:03:46
Datum: 2011-03-26
agnes
det där receptet till soppan hon brukar göra, tror det är en taco-soppa, innehåller kött. så jag tror inte hon är vegetarian. men de skulle va kul om hon va de :)
Tid: 17:41:44
Datum: 2011-03-26
Alice
Tror inte heller att hon är vegetarian. För i en artikel jag såg stod det att hon skulle banta(okej, hon är redan väldigt smal, men eftersom hon ska spela vampyr) inför Breaking Dawn. Och då berättar Kristen att det var på typ Burger King. Och så säger hon att hon fick ta en kycklingsallad fast hon egentligen ville ha en cheaseburger.
Tid: 18:49:51
Datum: 2011-03-26
Fanny
Agnes: Ja det tänkte jag också på! :)
Tid: 22:27:50
Datum: 2011-03-26
Bella
Alice: Den intervjun minns jag också, hon sa att hon skulle " die for a cheeseburger " men var tvungen att gå ner i vikt inför BD.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar