Har kändisskapet äntligen påverkat Kristen & Rob?


Robert Pattinson & Kristen Stewart: Har kändisskapet äntligen påverkat dem?


Det är inte varje dag som skådespelare som Kristen Stewart och Robert Pattinson blir så stora som de blivit utan att ändras ett dugg. Men det är sant. Som jag alltid sagt, de där två är samma personer idag som de var när de första skrev på för Twilight. Och en av deras nyaste Twi-costars kan inte hålla med mer...

"Kristen har inte förlorat något av de där grejerna som gör henne speciell." säger Lee Pace, som spelar Edwards vampyrvän Garrett i Breaking Dawn filmerna. "Folk säger att det är udda, men jag tycker det är äkta."

"Hon går inte ner för röda mattan som ett show-monster." fortsätter den tidigare Pushing Daises skådespelaren. "Du ser alla dessa tjejer och alla är helt 'Jag lever min fantasi. Jag bär kläder och smycken värt tiotusentals dollar.' Kristen är inte så. Kristen är bara sig själv."

Pace sa också att regissören Bill Condon version av filmen är en aning "mörkare" än de tre tidigare filmerna. "Bill Condon gör de här filmerna coola." säger han. "Jag hoppas att det inte får mig att råka i problem med någon, men han är cool... Han dödar verkligen med den här. Han gör den cool. Bill hittar de där grejerna och låter de vara så chockerande det kan vara, men snyggt, också."

Pace fortsätter med att spela in Breaking Dawn den här veckan efter att ha tagit en tre veckors semester till Indien. "Jag bär klarröda linser." säger han. "Jag känner mig så alldaglig och tråkig när jag tar ut dem."

Källa

Skrivet och översatt av: Jossan
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar