Kristen S Veckopost [v. 10]


Någon läsare i Stockholm som ska gå på TwilightSwedens förhandsvisning av I Am Number Four på tisdag? Tänkte bara säga att jag (Jossan) ska dit med en kompis så om ni vill är det bara att säga hej!

Kommentera vad du vill här, och känn dig även fri att göra reklam för din blogg/hemsida/twitter!

Spam (ett flertal upprepade inlägg med samma text) bland kommentarerna raderas. Ett inlägg med reklam räcker.

Skrivet av: Jossan
Tid: 15:41:37
Datum: 2011-03-13
sofia
kan vi göra ett länkbyte? min blogg är : http://mileycyruslovers.bloggplatsen.se
Tid: 15:55:31
Datum: 2011-03-13
NinaDobrevDaily
Jag ska på förhansvisningen av I Am Number Four i Malmö imorgon, synd att det inte var i Stockholm! :)
Tid: 17:07:47
Datum: 2011-03-13
Katte
Hej! Snälla kan så många som möjligt gå in på den här länken



-> http://www.checkinmusic.se/blogg/osignat/2011/3/7/huvudlinjen---flaskan-i-min-hand



och trycka på gilla under låten, snälla hjälp vårt lokala band att vinna ett singelskivkontrakt med Universal Music! :)
Tid: 17:21:48
Datum: 2011-03-13
Julia
Hej jag har några frågor till er! (Jossan och Hanna)

1. Gillar ni/är ni fan av Rob?

2.Vad tycker ni om att Kristen röker?

Skulle vara tacksam för svar (;
Tid: 17:34:41
Datum: 2011-03-13
Linnea
Ville bara säga att er blogg e sjukt bra!! :D
Tid: 17:45:03
Datum: 2011-03-13
Jossan - kristens.se
Julia:

1. Jadå, lite grann i alla fall. Jag tycker att han är riktigt bra och ser hans filmer osv, men är inte ett lika stort fan av honom som av Kristen. :)

2. Det är väl inte precis något jag gillar. Men jag tycker samtidigt att det är hennes val.
Tid: 17:49:45
Datum: 2011-03-13
Julia
Okej, tack för svaren! (:
Tid: 20:37:27
Datum: 2011-03-13
mathilda
Kommer ni söka någon ny nu till kristens.se när Eve slutade? :)
Tid: 20:58:56
Datum: 2011-03-13
Jossan - kristens.se
Mathilda: Som vi sagt tidigare så kommer vi att åkerkomma med det senare. :)
Tid: 15:17:39
Datum: 2011-03-14
Hanna- kristens.se
Julia:

1. Jag gillar Rob men inget jätte fan. Brukar se hans filmer men iget mer :)

2. Jag gillar inte helt att hon röker men hon måste få bestämma själv vad hon vill göra.

• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar