Kristen S Veckopost [v. 12]


Vill påminna er om födelsedagsprojektet! Vill ni inte maila in är det okej att skriva en kommentar här, tänk bara på att skriva med källa till bilderna.

Kommentera vad du vill här, och känn dig även fri att göra reklam för din blogg/hemsida/twitter!

Spam (ett flertal upprepade inlägg med samma text) bland kommentarerna raderas. Ett inlägg med reklam räcker.

Skrivet av: Jossan
Tid: 16:59:30
Datum: 2011-03-27
Madelene
Hej på er! :) Jag tänkte tipsa om att min blogg har ett-års-jubiléum idag, vilket firas med flera, större och mer intressanta uppdateringar! Musik- och film rekommendationer, underhållande klipp, tips på olika bildredigeringsprogram, smått och gott ur arkivet, tips hur man går vidare efter ett "felsteg" samt en del Twilight-relaterat! Titta gärna in en stund om det finns intresse! :) Ni får ha en jättebra dag allihopa! Kram, kram!
Tid: 18:30:44
Datum: 2011-03-27
Micaela
Jag frågade förut, men har Kristen några syskon? Isåfall vad heter dom, och hur gamla är dom? :)
Tid: 18:59:41
Datum: 2011-03-27
Jossan - kristens.se
Micaela: Jag svarade faktiskt förut. Om du tittar kommentarerna i det inlägget så ska du se! Men i alla fall. Kristen har tre bröder, varav en är hennes biologiska storebror och heter Cameron. De andra två heter Taylor och Dana. Tyvärr finns det ingen säker information om exakt ålder på någon av dem. :/
Tid: 19:04:13
Datum: 2011-03-27
Adina
Besök gärna min blogg, det skulle vara jättekul! Där skriver jag om allt möjligt; om twilight, taylor swift, min vardag, åsikter, vad jag lyssnar på, recensioner... det skadar inte att ta en snabb titt!?:D
Tid: 19:32:56
Datum: 2011-03-30
Emilia
http://www.youtube.com/watch?v=iJ6Qi7pRh0Y&feature=related

en video jag gillar till födelsedags projektet! ;)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar