Jamie Campbell-Bower har beundrat Kristen i flera år


Jamie Campbell-Bower skämtar att Rpattz & Kristen är idioter

Vi pratade med Twilight-stjärnan Jamie Campbell-Bower på National Movie Awards i går kväll.

Glamour: Kommer vi att få se mer av dig i de två sista Twilight-filmerna?
Jamie: Det kommer ni, det kommer nu. Ni kommer att få se precis hur onda och vrickade Volturi verkligen är och vi gör en del riktigt hemska saker.

Glamour: Hur är det att jobba med Kristen?
Jamie: En idiot hon också, de är båda [Kristen & Rob] hemska. Nej, jag älskar att jobba med dem. De är båda otroliga skådespelare och Kristen är någon jag har beundrat i flera år, ända sedan jag först såg henne i Panic Room har jag tyckt att hon varit underbar och Rob är någon som gemensamma vänner till mig också känner nu, och det är så skönt att få möjligheten att jobba med personer man kommer överens med.

Glamour: Omgås du mycket med dem?
Jamie: När vi filmade gjorde vi det mycket, men de jobbar mycket och de måste resa överallt. De har inte riktigt ett hem, förstår ni. Jag antar att ett hotell skulle kunna vara ett hem...


Källa

Skrivet och översatt av: Jossan - Vid användning länka och ge cred till kristens.se
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar