Kristen S Veckopost [v. 18]


Kommentera vad du vill här, och känn dig även fri att göra reklam för din blogg/hemsida/twitter!

Spam (ett flertal upprepade inlägg med samma text) bland kommentarerna raderas. Ett inlägg med reklam räcker.

Skrivet av: Jossan
Tid: 15:05:20
Datum: 2011-05-08
Alexandra
Visst är det idag (8 maj) ni ska välja den nya bloggaren, eller har ni skutit fram det? ;)
Tid: 15:16:31
Datum: 2011-05-08
Bella
När ska ni välja bloggare?
Tid: 16:58:54
Datum: 2011-05-08
Jossan - kristens.se
Alexandra & Bella: Yes, det är idag. Men jag och Hanna måste prata ihop oss först. Det kan bli så att vi skjuter upp det, men det tror jag inte. Vi kanske meddelar vem det blir imorgon däremot. ;)
Tid: 19:52:29
Datum: 2011-05-08
Tid: 22:26:19
Datum: 2011-05-08
Katte
Hur har det gått med de där "blow awards" ni var nominerade i? :) (som jag förövrigt röstade på er i ;D)
Tid: 20:39:03
Datum: 2011-05-09
Tid: 20:46:05
Datum: 2011-05-10
Johanna
Hej, jag och min syster har precis startat en blogg där vi ska skriva om Robsten, men vi har lite problem med designen. Hur gjorde ni?:)

Tacksam för svar:)



+Vi ÄLSKAR er blogg!:D och vi följer den varje dag flera gånger om dagen;)

Keep up the good work!:D
Tid: 21:07:21
Datum: 2011-05-10
Jossan - kristens.se
Johanna: Jag kan inte precis förklara hur jag gjort hela designen eftersom den utvecklat sig under snart 1½ år. Men allt jag kan har jag från början lärt mig här [ http://www.designadinblogg.se/samtliga-inlagg/ ]
Tid: 08:38:31
Datum: 2011-05-11
Johanna
Tack!:D
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar