Kristen Stewart:" I Love Vancouver!"


Kristen stewart har avslöjat att en av de bästa sakerna med att ha huvudrollen i "Twilight"-filmerna är att få filma i så många bra länder, framför allt Kanada.

Kristen stewart blev kär i Vancouver medans hon filma in "Twiligt" filmerna.

Den 21-åriga skådespelerskan - som nyligen blev klar med filmningen av slutscenerna för de två "Breaking Dawn" filmerna i staden och Squamish, British Columbia - medger att det var en härlig upplevelse att få filma i den kanadensiska staden eftersom den har mycket naturlig skönhet.

Hon sa:  Vi har filmat det mesta av "Twilight "-serien i Vancouver. Jag blev helt kär i staden för att det är  vackertKlimatet var  annorlunda från det jag är van vid i Los Angeles. Luften är ren och fräsch och det är så vacker utsikt över bergen överallt. Men jag fick inte ut så mycket som jag skulle ha velat.


Vancouver är inte det enda stället som har hennes hjärta under inspelningen av vampyr filmerna.

Kristen som dejtar hennes motspelare Robert Pattinson - Hon älskade också att spela in den andra filmen i serien, i Italien och hon njöt skärskilt av den Europeiska maten.

Hon förklarade för NEW! Magazine: När vi filma in 'Twilight: New Moon' i Italien försökte jag testa alla olika typer av pastarätter - Alfredo, fettuccine med grädde, basilika och Romano-ost - och gnocchi med skaldjur. Då fick jag  plötsligt ett stort intresse för matlagning. Det var fantastiskt! Det är nu min favorit rätt.
 
"


Källa
Bildkälla

Skrivet och översatt av: Hanna - Vid användning länka och ge cred till kristens.se
.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar