Rob och Kristens intervju med CNN


"Jag är nästan säker på att vi är gifta"

När Robert Pattinson berättar att han och hans medskådespelerska Kristen Stewart nästan är gifta efter att gift sig i en scen i Breaking Dawn, är Stewart själv mer tystlåten.

"Jag är nästan säker… Det var en riktig präst som gjorde det och han hade, typ, jag vet inte, han hade rätt kort närminne, något fel eller något och glömde karaktärernas namn gång på gång." sa Pattinson, 25, till CNN i fredags. "[Han] blandade ihop dem med våra riktiga namn och jag typ sa, som ett skämt, att vi är förmodligen gifta. Jag vet inte hur det går till när man gifter sig på riktigt, men jag bara antar att det kan vara sant i den riktiga världen."

Sant eller inte, Stewart, 21, pratar inte om bröllopet - hon vill inte ens prata om förhållandet det ryktas om att hon har med Pattinson.

"Det är roligt, jag kan inte bevara hemligheter," förklarade hon för CNN om varför hon är så tystlåten om sitt off-screen förhållande med Rob. "Seriöst, jag är den västa avslöjaren - jag berättar alltid. Du vill bara prata med människor som du känner och verkligen bryr dig om, om sådant där."
Och sedan tilläger hon: "Det finns den känsla där du säljer något och även om det inte är sant, för vilken konstig anledning som finns i mitt huvud, är det så jag tolkar det. Jag vill inte ge någonting till det."

Någonting Stewart är öppen för är att slå hennes Snow White and the Huntsman medskådspelare Chris Hemsworth i ansiktet. Ja, du läste rätt.
K-Strew spelar mot Hemsworth i den nervösa återberättningen av Snövit (som inte är den enda Snövit filmen som spelas in just nu), och hon avslöjade under ett framträdande hos Tonight Snow i torsdags att hon nog har tagit sin roll lite för långt.

Hon säger att hon gav Hemsworth en knytnävesmacka på inspelningar - av misstag.
"Det hördes ett sådant ljud," skröt hon till Jay Leno, medan hon slog näven i handflatan. "Tjejer, om du någonsin undrat om det fungerar - det fungerar!" sa hon. "Jag menar, smällen gjorde bokstavligen så att han snurrade runt."
"Jag menade att missa honom så här mycket," förklarar skådespelerskan när hon beskriver slaget.
"Jag knockade honom, rätt ut ur hans närbild."
"Jag kunde höra kamera killarna säga, 'whoa'," berättade hon, innan hon sa att hon inte var särskilt stolt över att ha slagit hennes medspelare.
"Inte stolt?" skojade Leno. "Du skröt just om det!"

Fysisk kraft är inte ute för Stewarts karaktär, eftersom hon är en rustningsklädd krigare med svärd.

Snow White and the Huntsman har premiär 1 juni, 2012.


Källa
Bildkälla

Skrivet och översatt av: Olivia - vid kopiering, länka och ge cred till kristens.se
Tid: 21:01:18
Datum: 2011-11-07
hellen
Vet någon vart man kan se hela mtv first intervjun? Snälla vill verkligen se den. Man kan ju inte se den på mtv.com.



Snälla om ni vet, svara! :D
Tid: 21:11:36
Datum: 2011-11-07
Kristin
Ehh? va? sämsta översättningen till max?! ..för det första så fattar man inte halva av det som står för det e översatt så dåligt och för det andra så är det två intervjun som e ihopblandade och helt missförstådda och personen som skrivit artikeln e riktigt sne.. varför la ni upp detta? hahah
Tid: 21:15:33
Datum: 2011-11-07
Tid: 21:18:59
Datum: 2011-11-07
Jossan - kristens.se
Anonym: Det som Kristen säger i intervjun är väldigt "gammalt", så det är inte direkt någon nyhet. Men tack för tipset ändå. :)
Tid: 21:38:05
Datum: 2011-11-07
Elsa
Jag har inte hört att det ryktats om attdom har ett förhållande ? Men om det nu är sant så är det ju så gulligt :D
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar