"Breaking Dawn"-trailer ute den 13 september

Klockan 01:30 under natten mellan tisdag och onsdag nästa vecka, det vill säga på Bellas födelsedag den 13 september, kommer Yahoo att släppa den officiella trailern för Breaking Dawn - Part 1.

Come back Tuesday, Sept. 13 at 7:30pm ET/4:30pm PT for the exclusive trailer premiere.



Källa
Orginalbild: Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Bild redigerad av: Jossan - Vid användning länka och ge cred till kristens.se
Tid: 14:58:09
Datum: 2011-09-09
Alexandra
Men har inte den officiella trailern för Breaking Dawn Part1 inte redan släppts ännu?

[Länk: http://www.youtube.com/watch?v=U4d_qIGAiCE ]
Tid: 15:16:48
Datum: 2011-09-09
Jossan - kristens.se
Alexandra: Den trailern är en teaser trailer. Alltså inte den officiella. :)
Tid: 15:22:48
Datum: 2011-09-09
Alexandra
Sv; jaha, okej! Då förstår jag:)
Tid: 15:47:25
Datum: 2011-09-09
Alice
Jaha! Haha jag trodde också att den förra var den officiella ;)
Tid: 22:52:07
Datum: 2011-09-09
Aileen
trodde också som Alice och Alexandra. ;) Jag bara (när jag läste det): Va?! och sen läste jag kommentarerna och förstod. ;)
Tid: 21:46:07
Datum: 2011-09-11
Lina
Spännande!!! Fast 7:30 pm är ju halv två på natten för oss i Sverige? (pm = eftermiddag/kväll)
Tid: 13:09:19
Datum: 2011-09-12
Jossan - kristens.se
Lina: Tack för att du sa till! Självklart vet jag att PM betyder eftermiddag, men jag gjorde helt enkelt fel när jag skrev in tiden. Fixar det nu!
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar