Dagens Kristen-bild 040911

I Los Angeles den 14 juli.


Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Tid: 20:33:09
Datum: 2011-09-04
Anonym
Jag har inga direkt jättebra bilder, men Kristen var på Diesel Island Party på Notting Hill Carnival 28 augusti. Det finns en dålig bild på henne jag såg nu någonstans. Bara så nu vet om ni skulle vilja göra ett inlägg om det..
Tid: 21:00:47
Datum: 2011-09-04
Jossan - kristens.se
Anonym: Det är väldigt svårt när jag inte ens vet vad för bild det är jag ska leta efter. Och har inte läst något om det innan, så skulle behöva en pålitlig källa först! :)
Tid: 21:10:03
Datum: 2011-09-04
Tid: 08:23:42
Datum: 2011-09-05
Anonym
Hej!



Jag har en kompis som tror att hon är Kristen Stewart. Eller okej jag överdriver vell, men innan hon hörde talas om Kristen så var hon världens snällaste och klädde sig i typ klänningar och tunikor och sånt. MEN.. nu har hon blivit kaxig, härmar Kristens coola klädstil och klär sig typ i fula jeans och nån tråkig ful tröja och Converse, en gång hade hon faktist mössa på sig i somras. Jag menar inte att Kristen är kaxig men ibland verkar det så och min kompis verkar tro att Kristen är kaxig så därför beter hon sig likadant. Jag kan inte be min kompis att ändra på sig, hon verkar trivas med att vara så här. Men jag har känt henne länge och jag vet inte riktigt om det är hennes rätta jag. Hon vet nog inte om det här själv, men det är så tydligt. Egentligen, varför försöka härma en kändis? Det är ju bara löljligt. Jag är världens blygaste människa så jag skulle nog aldrig våga säga det här till henne. Men det skulle kännas bättre om jag kunde få nån annans perspektiv på det här och några tips? Tack så Mycket!



P.S. Ni hag verkligen en bra hemsida! Det måste vara svårt att uppdatera dagligen, verkligen imponerande!



KramKram/ S
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar