Tid: 17:04:06
Datum: 2011-09-01
Anna
Underbar låt och vackra Kristen <3 Vet ni om klippen på henne är taget från något annat eller om det är gjort för just den här videon?
Tid: 17:30:45
Datum: 2011-09-01
Jossan - kristens.se
Anna: Det är gjort för den här videon. Vet inte om det är tillåtet att bara ta det från någon annat ens? ;)
Tid: 18:36:57
Datum: 2011-09-01
Adina
Inte bra musikvideo, tycker jag, men kristen var helt underbar - såå vacker!:D
Tid: 19:53:06
Datum: 2011-09-01
Alice
Hon är verkligen vacker! Kul att se henne igen, det känns som om det var länge sedan :)
Tid: 19:55:06
Datum: 2011-09-01
Anna
Nej, det är det ju inte, men nog finns det något som heter "be om/köpa tillåtelse" eller liknande ;D Min första tanke var att det kanske inte är jättevanligt att medverka i just den här typen av vad vi nu ska kalla det!
Tid: 08:58:06
Datum: 2011-09-02
Maria
Jäklar vad jag rös under HELA videon. Kristen är vacker som få och låten var vacker den också. "Enkelheten" i låten och videon som gjorde det.
Tid: 21:33:02
Datum: 2011-09-02
Aphrodite
Haha, så jävla smart Marcus är, att ha Kristen med i sin egen musikvideo kommer att gör att fler människor tittar på den videon och sen faller föl låten och sen köper skivan, eller något i den stilen. Han har tänkt och gjort det riktigt enkelt för honom. Jag diggar det OCH jag gillar låten haha! jag är redan körd
Tid: 11:11:39
Datum: 2011-09-03
Lisa
Otroligt vackert alltihop, har Kristen verkligen fått så långt hår?
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar