Mulberry modevisning - 18/9

Tidigare idag var Kristen på Mulberrys modevisning i London. Hon satt bredvid Kate Moss (som ni kan se på vissa bilder).





Fler bilder här.


ElleUK: Kirsten Stewart at Mulberry show!
ElleUK: Kristen Stewart hiding behind her hair to avoid photographers. Didn't like her pink lemonade much either.
ElleUK: Now Kate Moss here too next to Kristen.

Fashion_Critic_: Kristen Stewart is front row at Mulberry.
Fashion_Critic_: Kate Moss is front row next to Kristen Stewart. They are deep in conversation.

moniquejessen: Kate Moss giggling next to Kristen Stewart on the frow at Mulberry LFW over the cute dogs on runway.


Källor: ett, två , tre
Bildkällor: ett, två, tre

Skrivet av: Jossan
Tid: 12:07:18
Datum: 2011-09-18
Alexandra
Måste säga att hennes hår har blivit väldigt långt och att det verkligen passar henne i svart!
Tid: 12:51:46
Datum: 2011-09-18
Aileen
Hon är så obeskrivligt vacker. GAH! Jag dööör! Kärlek till henne. <3

Alexandra: Hon passar i alla färger. :)
Tid: 13:24:52
Datum: 2011-09-18
Anonym
Hon är så vaaaaaaaaccckeeeeeeeeer :O <3 har hon verkligen fått så långt hår? :o
Tid: 13:33:41
Datum: 2011-09-18
Jossan - kristens.se
Anonym: Det kan vara lite hårfärlängningar, men jag är faktiskt inte säker. Jag klippte mig förut till ungefär samma längd som Kristen hade på sitt håt, bara lite kortare. Och mitt hår är ungefär sådär långt nu.
Tid: 13:54:52
Datum: 2011-09-18
Karin
vad vacker hon är! :) som vanligt ;)
Tid: 14:01:02
Datum: 2011-09-18
agnes
Hade inte väntat mig se henne på en modevisning Hon ser så verkligen fin ut, hennes hår passar verkligen henne.
Tid: 14:52:41
Datum: 2011-09-18
helen
Håller med Agnes. Det förvånade mig att hon satt på en modevisning bredvid Kate Moss :) Men det är alltid kul att se henne på en lite annorlunda plats, om ni förstår vad jag menar.
Tid: 21:49:24
Datum: 2011-09-18
Alice
Hon är så otroligt vacker!! <3 Säkert vackrast av dem alla som satt där! :) <3 En perfekt Snövit!!! <3<3
Tid: 23:11:39
Datum: 2011-09-21
Katte
Hon är gudomligt vacker! speciellt på den andra bilden från vänster längst ner där det ser ut som hon nästan ska börja gråta, så vackra ögon! <3
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar