Popsugar videointervju

Kristen pratar om tält-scenen i Eclipse, vilken scen hon ser mest fram emot att få se, vart hon tycker att Breaking Dawn ska delas (SPOILERS!), vad som händer i sommar och nästa projekt, hennes hår inför On the Road och om att arbeta på scen. Hon avslöjar också att hon kommer att ha sitt egna hår i båda delarna utav Breaking Dawn! Jag tycker inte om peruken i Eclipse så det är jag väldigt glad för.



Skrivet av: Jossan
Tid: 22:00:36
Datum: 2010-06-19
Denise
Hur kommer håret hinna växa ut? :o
Tid: 10:59:42
Datum: 2010-06-21
Cassie da Sweetfrog
Jag såg att du vann metros tävling josefin! Omg omg omg!:d

Thats awesome<3

Jag såg dig när du köade i sthlm btw, jag var lite före dig och du stod ju typ med hon emma som organiserade?<3

Tyckte du var värd att vinna och jag älskar den här bloggen! :d
Tid: 11:02:37
Datum: 2010-06-21
Anonym
Jag såg att du vann metros tävling josefin! Omg omg omg!:d

Thats awesome<3

Jag såg dig när du köade i sthlm btw, jag var lite före dig och du stod ju typ med hon emma som organiserade?<3

Tyckte du var värd att vinna och jag älskar den här bloggen! :d
Tid: 11:41:12
Datum: 2010-06-21
liindblaads
Nu har jag hissat och dissat på bloggen igen ! denna Gången om facebook.

vad tycker du Hissa eller Dissa facebook ?
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar