TÄVLING PÅ KRISTEN S!

Tyvärr kan inte Hanna åka ner till Stockholm för att gå på fan-eventet den 21 juni med mig (Jossan), så nu har jag en biljett över. Den tänkte vi ha en tävling med. Förlåt för att det blivit så sent. Men tävlingen kommer att avgöras ganska snart för att man ska ha tid att boka boende och biljett till Stockholm.

Vinst: En biljett till fan-eventet med Kristen och TaylorHovet den 21 juni. Platsen är bredvid Jossan på KristenS.

Tävlingstid: Fram till torsdag den 17 juni klockan 18:00.

Tävla: Skicka ett mail till [email protected] med ditt namn.
Jag hör av mig till vinnaren via privat mail så vi kan höras om hur jag lämnar över biljetten. Vinnaren utses genom lottning, alltså behövs ingen motivering.

OBS! Vi står inte för några kostnader så som boende eller resa till och från Stockholm.



Skrivet av: Jossan
Tid: 16:59:05
Datum: 2010-06-13
Anna
Det ska jag klart vara med och tävla i!!!! xO
Tid: 16:30:44
Datum: 2010-06-14
Undrar
Måst man va 13?
Tid: 16:57:16
Datum: 2010-06-14
Jossan
Undrar: Ja, eftersom eventet har åldersgräns 13, annars kanske man inte kommer in.
Tid: 21:59:08
Datum: 2010-06-14
..
ska man skriva nån motivering? :)
Tid: 22:01:48
Datum: 2010-06-14
Jossan
..: Ingen motivering behövs. Vinnaren kommer att lottas fram. :)
Tid: 12:43:31
Datum: 2010-06-17
Josse
Jag anmälde mig :D
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar