Kristen S Veckopost [v. 35]



Kristen S Veckopost. Här kan ni kommentera vad som helst. Vi som driver sidan ska försöka att vara aktiva bland kommentarerna vi med. Det är helt off topic och behöver inte ha någonting med Kristen att göra. Frågor besvaras i kommentarsfältet eller alternativt i Dagens Fråga.

Hur har din vecka varit? Vad har du gjort? Sett någon jättebra film du vill tipsa om? Vill du tipsa om bra låtar eller band/artister? Känn dig även fri att göra reklam för din blogg eller twitter här! Har du någon fråga som du vill att vi tar upp i Dagens Fråga? Behöver du hjälp med någonting? Klaga på skolan eller jobbet. Intresserad av länkutbyte? Känner du dig i behov av att dela mig dig av någonting roligt/ledsamt? Har du förslag på en Dagens Kristen-bild? Helt enkelt, skriv vad du vill!


Spam (ett flertal upprepade inlägg för att göra reklam för sin blogg)  bland kommentarerna raderas. Ett inlägg med reklam räcker. Fortsätter spamningen eller missbrukas det kommer vi att stänga av möjligheten att kommentera för dig.

Skrivet av: Jossan
Tid: 14:12:53
Datum: 2010-09-05
Hanna- kristens.blogg.se
Det är verkligen dött idag här på KristenS vekopost tycker jag. Så då betsämde jag mig för att slänga in en kommentar om mitt bekymer.



Jag hatar verkligen tyska. Förstår inte varför jag valde det i 6:an? Våran nya tyska lärare och jag är fiender.Vi kommer absolut inte överens. Och nu ska jag lära mig delar i tyskland och jag fattar absolut ingenting fundera på att struna i det!

Tid: 15:28:03
Datum: 2010-09-05
Denise
tänkte bara påminna om att ni inte har skrivit handlingen till månadens film...;)
Tid: 16:03:30
Datum: 2010-09-05
Jossan - kristens.blogg.se
Denise: Jodå, den finns uppe på filmsidan! Klicka på filmomslaget här till vänster så kommer det upp ska du se. Syns det inte så tryck på F5 eller högerklicka - uppdatera.
Tid: 16:21:21
Datum: 2010-09-05
amanda
jag läser spanska och nu när jag börjat gymnasiet så kan nästan alla flytande spanska och jag förstår inte hur jag ska klara detta. Men som tur är min lärare snäll, men jag har en so lärare som jag inte riktigt tycker om, men jag sitter tyst på hennes lektion och väntar tills den är över:P
Tid: 16:26:27
Datum: 2010-09-05
Jossan - kristens.blogg.se
Jag valde bort B-språk i gymnasiet. :) Läser ju media och då är det inte obligatoriskt så jag är överlycklig över att slippa spanskan. Fick bra betyg i det i nian men jag förstod verkligen ingenting. Plågade mig igenom alla spanska-lektioner. Det är ju bra att kunna ett tredje språk men vad är det för mening när man verkligen inte förstår?



Hanna: Guuud, jobbigt! :/ Alla mina lärare i min gamla skola älskade mig typ, det var rätt skönt. ;D
Tid: 18:41:48
Datum: 2010-09-05
Hanna- kristens.blogg.se
Jossan: Jag brukar vara en ängel på lektionerna tycker det är smartast så. Alla andra lärare älskar mig.Men jag gillade han aldrig och efter han sag att alla hästar i sverige skulle bli "häst korv" så hatar jag han. Och det var efter jag hade sagt att jag gillade hästar. Det var onödigt sagt tycker jag.
Tid: 19:34:31
Datum: 2010-09-05
Evelina
Asså seriöst, detta e inte så viktigt men ändå liksom :P Asså när jag tittade på Entertainment Now för några veckor sen va det e sån tjej som hade nån ny låt typ. Jag tyckte den va himla störig så jag tänkte inte på det. Men ser hör jag den typ hela tiden i affärer och sånt när jag e och shoppar. Och seriöst... JAG ÄLSKAR LÅTEN!! Men det störiga e att jag inte kan komma på varken vad hon heter eller låten :( den upprepas typ hela tiden och är lite electro pop typ... Om nån överhuvudtaget fattar vad jag babblar om, SNÄLLA, säg till :D
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar