Eve, den nya bloggaren

Hej,

Det är då jag som är Eve, den lyckliga tjejen som Jossan och Hanna valde som ny bloggare här på KristenS. Jag är jättespänd och tycker att det ska bli väldigt roligt! :)

Ja, jag heter då Eve (Evelina), jag har blivit kallad Eve så länge jag kan minnas och gillar inte riktigt känslan av att bli kallad Evelina. Det beror på att jag bara blir kallad för det om jag antingen ska bli utskälld av mina föräldrar eller om mina vänner är arga på mig.

I alla fall, jag är 16 år, fyller 17 i slutet av året och går alltså första året på gymnasiet, i skolan går jag Business Program vilket jag trivs väldigt bra med. Jag kommer från sydvästra Skåne där jag bor i en liten by ungefär 20 minuter söder om Malmö, jag bor också i Malmö då mina föräldrar är skilda. Jag har en lillebror som är 8 år och som bor i Göteborg med sin mamma. Min lillebror är egentligen min "halvbror" (vilket jag hatar att säga) då vi bara har samma pappa. På fritiden dansar jag (show/jazz), umgås med mina vänner, shoppar och lyssnar på musik. Jag har riktigt svårt för att vara i ett rum utan musik.

Ja, det var lite om mig. Jag hoppas att ni tycker att det här ska bli lika kul som jag tycker! :)

En bild på mig: 


Skrivet av: Eve
Tid: 18:50:23
Datum: 2011-01-05
Eliza
Va roligt med en ny bloggare, Välkommen =)..
Tid: 19:06:09
Datum: 2011-01-05
agnes
Välkommen! :D fin bild ^^
Tid: 19:18:56
Datum: 2011-01-05
Madelene
Vad roligt att äntligen få ett ansikte till ditt namn! :) Grattis till "vinsten" (hm, kan man säga så?) och hoppas att du kommer trivas på bloggen! Och lycka till med allting! :) Kramar!
Tid: 19:45:16
Datum: 2011-01-05
Eve - kristens.se
Eliza: Tack så mycket :D Jag tycker det ska bli jättekul :)



Agnes: Tack :D tack, vad snällt :)



Madelene: Haha, ja :) Haha, jo, jag antar att man kan säga det så. Tack för uppmuntran, det värmer :)
Tid: 21:13:14
Datum: 2011-01-05
Mary
Eve, jag är lite nyfiken på när du upptäckte Kristen och varför du gillar henne :)
Tid: 21:18:29
Datum: 2011-01-05
micaela
spännande med en ny bloggare. Det kommer bli kul med en ny bloggare :) en fråga; hur skulle du skulle förklara Kristen med tre ord? ;)
Tid: 21:33:15
Datum: 2011-01-05
Eve - kristens.se
Mary: Jag upptäckte Kristen i twilight, som många andra också gjorde :) Jag gillar Kristen för att hon känns så äkta och det känns verkligen som om kändisskapet inte har stigit henne åt huvudet. Sen är hon ju så cool, hennes klädstil och hon verkar väldigt trevlig även om jag tyvärr inte har haft möjligheten att träffa henne :(



Micaela: Tack, det tycker jag med att det ska bli :) Hmmm... vacker, äkta och talangfull :)
Tid: 22:32:51
Datum: 2011-01-05
Alexandra
Kul med ny bloggare! Jag hoppas att du kommer trivas. Kram Alexandra (:
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar