Kristen S Veckopost [v. 2]


Kommentera vad du vill här, och känn dig även fri att göra reklam för din blogg/hemsida/twitter!

Spam (ett flertal upprepade inlägg med samma text) bland kommentarerna raderas. Ett inlägg med reklam räcker.

Skrivet: Jossan
Tid: 16:48:41
Datum: 2011-01-16
Kimberly! :D
Vet ni om galan livestreamas ikväll? För jag har inte kanal9 och jag är nog inte ensam om det! Skulle vara väldigt, väldigt tacksam om ni skrev ett inlägg om det!

kram
Tid: 16:59:56
Datum: 2011-01-16
Jossan - kristens.se
Kimberly: Du går Googla. Eftersom det inte är säkert att Kristen ska dit så kommer jag troligen inte skriva ett inlägg om det. Har försökt leta lite men jag hittar inte ens vilken kanal det är på... Haha! Du bör kolla med en Rob-blogg istället :)
Tid: 17:05:34
Datum: 2011-01-16
Kimberly! :D
Kanal 9 sänder det! Okej, men jag tror och hoppas att du hon också kommer!

Tack iallafall!
Tid: 17:09:49
Datum: 2011-01-16
Jossan - kristens.se
Tid: 17:19:45
Datum: 2011-01-16
Kimberly! :D
Aha jag tror det sänds på NBS eller nått sånt , läste det någonstans! Åh vad synd :(..
Tid: 17:25:20
Datum: 2011-01-16
Kimberly
eller det kanske va nbc, nu kommer jag faktiskt inte ihåg!!! :S
Tid: 17:33:48
Datum: 2011-01-16
NinaDobrevDaily
Besök gärna min blogg om Nina Dobrev från Vampire Diaries! :)
Tid: 17:43:33
Datum: 2011-01-16
Tid: 18:07:41
Datum: 2011-01-16
Alexandra
Ni kan kolla detta inlägg om ni vill veta saker om Golden Globe awards. Där står tider osv. Det finns även länk tips där man kan se galan på Internet.



http://twilightktr.blogg.se/2011/january/golden-globe-awards.html#comment



Besök gärna min Twilight blogg;
Tid: 01:02:55
Datum: 2011-01-17
Katte
Hallooo undrar bara om ni har någon som helst aning om hur länge welcome to the rileys kommer gå på bio i storstäderna? (intresserad av stockholm) :)
Tid: 13:30:29
Datum: 2011-01-18
Katte
förresten det är inte jag som postat det där

" GRYM BLOGG!

http://hollywoodgossips.blogg.se/ "

någon som låtsas vara jag antar jag lol
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar