Kristen Stewart utgåva på Cdon

Cdon kan man nu boka en speciell Kristen Stewart utgåva med två av hennes filmer: In the Land of Women och The Messengers. Urgåvan släpps den 9 februari och kostar 69 kronor. Boka den här.


Tack till Emma för tipset!

Källa

Skrivet av: Jossan
Tid: 18:13:56
Datum: 2011-01-03
Cissi
Haha vilket omslag! Ser ju knappt inte ut som henne.
Tid: 18:31:21
Datum: 2011-01-03
Carro
Kristen är verkligen super retusherad på den där bilden.

Egentiligen är hon blond på den bilden, gröna/blåa ögon och inte lika mycket smink..
Tid: 18:56:15
Datum: 2011-01-03
Madelene
Jag skulle precis skriva det - Herre Gud vilken photoshopad bild! :o På orginalbilden har hon ju ljust hår ... Om de tyckte att hon ser bättre ut med mörkt hår kunde de väl ha valt en annan bild? :/ Och varför var de tvungna att fixa hennes ögonfärg? Det serju bara ut som om de försökt att förvandla henne till Bella i photoshop (med tanke på hår- och ögonfärgen) ...



Jag håller med Cissi - Det ser ju inte ut som Kristen längre! :o
Tid: 18:58:05
Datum: 2011-01-03
Madelene
Jag menade självklart "ser ju" istället för "serju". (a) Haha! ;)
Tid: 19:09:53
Datum: 2011-01-03
Emmy
Synd att de förstört bilden på omslaget. De borde ju ha valt en annan, inte direkt så att det INTE finns bilder på henne... ojojoj :P
Tid: 20:10:31
Datum: 2011-01-03
elin
bölar, de är en insider som säger att det har läst breaking dawn manuset å det sägs att Bella å Edward dör i breaking dawn II när du fajtas med volturi :( hjälp mig är det sant om någon kan?
Tid: 20:11:47
Datum: 2011-01-03
Emma
Usch! Det där ser inte up som Kristen, JS...



Här är en ny bild på R/K på nyårsafton antar jag.. Det ser ut som det kysser varandra men jag vet inte... Antagligen inte ;D

http://img255.imageshack.us/img255/9111/010311robertpattinsonny.jpg
Tid: 20:14:35
Datum: 2011-01-03
Emma
Elin: Jag läste också det, SPOILER!! men det stod typ att Aro såg Alice's vision om att alla skulle dö, inclusive han, Bella och Edward och därför drar han sig tillbaka ur fajten och ger sig... Men jag vet inte
Tid: 20:28:42
Datum: 2011-01-03
Anonym
Emma, jag tror faktiskt att de gör de, kysser varandra. Det ser ju faktiskt ut så. De kan vara att de bara pratade med det är lika stor chans att de kysser varandra. De är lite för nära varandra..
Tid: 20:52:43
Datum: 2011-01-03
Emma
Anonym: Jo jag tittade på bilden igen och det ser ut som de kysser varandra... Eftersom om man viskar något gör man väl det i någons öra ;D
Tid: 21:11:05
Datum: 2011-01-03
Anonym
Emma. Precis =). Och varför skulle de inte kyssas, de är ju ett par så det är ju inte så konstigt om de kysser varandra. Jag visste att de var en nyårs kyss..
Tid: 21:49:53
Datum: 2011-01-03
Fanny
Emma: Hm.. Jag tycker det är konstigt ifall de skulle kyssa varandra i en sån stor samling med folk. Ja dom är ju liksom de mest omtalande paret just nu. När de i vanliga fall alltid håller sig undan vore det konstigt ifall de skulle kyssar offentligt.

Sen tycker jag att det är en liten konstig ställning att kyssas i också, Robs ansikte är vinklat åt helt fel håll.



Jag tror därför inte att de kysser varandra. Men gud det är klart att man hoppas att dom ändå gör det!! Dom är ju sötaste paret ever ;) ♥ ♥

/team robsten♥
Tid: 21:50:55
Datum: 2011-01-03
Selma
Då var den bokad.

Jag håller med Emma, Elin. Jag tror att det har något med Alices visions att göra. Dem skulle ALDRIG göra så.



Ja, dem kysser varandra. Alla som fortfarande inte tror på att Rob och Kristen är ett par är i förnekelse.
Tid: 22:10:47
Datum: 2011-01-03
Jossan - kristens.se
*Elin, Emma & Selma*: BD SPOILER! Nej, alltså, Aro ser Alices framtidsvision om hur det skulle bli om det blir en fight. Men eftersom han ser att så många skulle dö på båda sidor (Cullens och Volturi) inklusive han själv så pratar de sig ur det iställer. Bella & Edward kommer inte att dö, bara i en "dröm", vision eller vad man nu ska kalla det. Oroa er inte!
Tid: 22:12:30
Datum: 2011-01-03
Lisa
Tror verkligen inte dom kysser varandra. Tänk efter nu, det finns EN bild där de gör det, och den var tagen när dom (trodde) att dom var ensamma. Skulle dom då kyssas i en folksamling där dom vet att dom har flera fans som fotar deras minsta rörelse?



Nej, om man tror att det där är en kyss så känner man inte till Robert och Kristens beteende. Dom håller för tusan inte ens hand bland andra, varför skulle dom då börja kyssas helt plötsligt? Dessutom är vinkeln helt fel, det borde alla se. Hon är väl på väg att viska något till honom men har inte kommit ända fram.
Tid: 22:55:44
Datum: 2011-01-03
Eliza
Till Lisa och fanny. Jag tror inte de hånglade, men kanske de var en liten kyss. De är ju inte så konstigt att de gav varandra en liten kyss när de stod så nära varandra och pratade. Och de vore ju inte jätte konstigt om de kysste varandra, de är ju ett par=). Och även om de inte kysste varandra så kan du se att det var ett intimt stund mellan dem..
Tid: 21:59:52
Datum: 2011-01-04
Theres Engberg
Jag älskar båda dom där filmerna. Måste fan köpa den där. Fast ganska onödigt eftersom att jag har filmerna. Men ja, är man ett fan är man.



Jag har också hört rykterna om at dom ska dö. Hoppas för allt i världen att dom inte stämmer. Hoppas att det är som Jossan sa. Att det bara var vad Aro såg i Alicie framtidvision bla bla, orkar inte skriva hela förklaringen.



Jag tror inte att dom kysser varandra på bilden. Jag tror dock och hoppas på att ryterna om att dom är tillsammas stämmer. Men jag håller med Lisa om att dom skulle inte kyssas helt plötsligt bland folk. Som hon sa, dom håller ju inte ens hand. Men samtidigt håller jag med Eliza om att, även om du inte kysser varandra, så har dom en intim stund. Inte konstigt, dom är ju trots allt ett par.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar