Ny design

Eftersom jag aldrig var hundra procent nöjd med den förra designen började jag väldigt tidigt att jobba på en ny. Och nu är den klar! Färgglatt så här i vintermörkret och med de underbara bilderna från People's Choice Awards som ägde rum i början av januari.

Synpunkter på vad som kan förbättras, men också vad som är bra så att jag vet att jag ska behålla det nästa gång, uppskattas. Vad tycker ni helt enkelt?

Kan du inte se den nya designen, eller ser hemsidan helt konstig ut? Högerklicka och välj uppdatera så ska det ordna sig.

Skrivet av: Jossan
Tid: 23:05:38
Datum: 2011-01-24
Alexandra
Headern visas inte? :o
Tid: 23:11:01
Datum: 2011-01-24
Jossan - kristens.se
Alexandra: Den syns för mig. Vad har du för webbläsare? Har du Internet Explorer som är äldre än version 6 så visas inte PNG-filer. Trodde inte att det skulle bli ett problem då nästan ingen har det längre. Men är det inte det så får jag försöka fixa det på något annat sätt.
Tid: 23:12:53
Datum: 2011-01-24
Alexandra
Jossan: Just nu är jag inne på Moxilla Firefox, och jag har Internet Explorer 8.
Tid: 23:14:52
Datum: 2011-01-24
Jossan - kristens.se
Alexandra: Gud så kontigt! Jag har Firefox och den syns bra för mig. Hmm...
Tid: 23:17:24
Datum: 2011-01-24
Emma
Shit vad fin designen blev!!! jättebra jobbat verkligen! :D
Tid: 23:17:37
Datum: 2011-01-24
Jossan - kristens.se
Alexandra: Är det bara en vit ruta eller hur ser der ut? Högerklicka och välj "visa bild" kanske funkar? För det funkar i Explorer och Firefox för mig, och även för Eve.
Tid: 23:18:11
Datum: 2011-01-24
Viktoria
Superfin! Roligt med gladare färger ;)
Tid: 23:19:30
Datum: 2011-01-24
Jossan - kristens.se
Emma: Tackar! :)

Viktoria: Tack! Precis vad jag ockå tyckte. Orkade inte med de andra mörka färgerna ;)
Tid: 23:39:34
Datum: 2011-01-24
Alexandra
Jossan: Det är bara bakgrunds bilden som syns. Ska testa att högerklicka.

Förresten: Designen är jätte fin (och säkert Headern också ;))
Tid: 23:50:47
Datum: 2011-01-24
inabina
Verkligen... JÄTTELILA! Dessvärre tror jag att jag tyckte den andra passade bättre. Färgglatt är inte direkt något jag förknippar med Kristen (av någon anledning)
Tid: 00:44:16
Datum: 2011-01-25
Katte
Syns för mig, trots att jag inte är förtjust i rosa (den ser rosa ut för mig, eller yoghurtslila kanske..), så var det ändå jävligt snyggt tycker jag ^^ och så roligt med bilderna från PCA nu kommer jag tänka på vår roliga natt varje gång jag bara går in på sidan :P big fat STAR for you ^^
Tid: 08:04:40
Datum: 2011-01-25
- - M a j a s B i l d e r - -
Jag tycker att den var väldigt fin men jag gillar inte riktigt den rosa färgen, det blev "för gulligt" om ni fattar vad jag menar. Någon mer neutral färg tror jag hade passat bättre, typ svart, grå eller något mönster i de färgerna! :)
Tid: 11:31:35
Datum: 2011-01-25
emma
Designen var fin, men jag håller med om att det kanske var lite för mycket färg den här gången! Den orange som var i höstas älskade jag!
Tid: 11:47:55
Datum: 2011-01-25
lisa
Designen blev jättefin, älskar bilderna på kristen från PCA , men jag tcker nog att det gammla var snyggare o mer Kstew men den här är också väldigmt fin! :)



p.s underbar blogg!
Tid: 15:00:13
Datum: 2011-01-25
taika
Älskar den! Den som gör designerna är sjukt duktig. Men det är bara en sak jag inte gillar .. Lila, jag har aldrig riktigt gillat lila men det är det ju många andra som gör. ;) Annars är den hur fin somhelst & bilderna på Kristen från PCA är bland det finaste på henne så .. :)
Tid: 15:14:43
Datum: 2011-01-25
Emilia
super snyggt <3 Men prova att byta den lila färgen till någon lite mörkare färg <3

Tid: 16:00:09
Datum: 2011-01-25
Jossan - kristens.se
Sådär, till er som tyckte att det var "lite för lila", har jag nu fixat en kompromiss. Bakgrunden är nu delvis svart. Bättre?
Tid: 16:27:33
Datum: 2011-01-25
Alexandra
Verkligen jätte fin Design, du är verkligen så dultig Jossan:)
Tid: 16:46:44
Datum: 2011-01-25
Thea
Sjukt snygg design!! ;D
Tid: 17:29:15
Datum: 2011-01-25
emma
Jossan: Jättesnygggt med övergången till svart, du är så duktig!
Tid: 18:22:46
Datum: 2011-01-25
inabina
Sorry, men färgen passar helt enkelt inte med Kristens image. Även om det är ändrat till svarttonat tycker jag att det ser barnsligt och ogenomtänkt ut. Tyvärr :/
Tid: 19:12:47
Datum: 2011-01-25
Therese
Ledsen, men måste hålla med Inabina där, lila & rosa är inte alls något som man förknippar med Kristen. Det var fint, men inte riktigt Kristen om du förstår vad jag menar?
Tid: 19:21:01
Datum: 2011-01-25
Madelene
Du har verkligen gjort ett bra jobb med designen, för den är jättesnygg - Men jag måste få hålla med Inabina och Therese ... Färgerna är tyvärr ingenting jag kan koppla till Kristen, och den stämmer inte riktigt in med hennes image tycker jag. Den känns lite "vilseledande" på något sätt ... Jag tyckte betydligt bättre om den förra designen. Jag hoppas du inte tar illa upp, för du är verkligen en mästare på att göra bloggdesigner! :) Men som sagt, denna design kändes lite fel tyvärr ... :/
Tid: 19:25:08
Datum: 2011-01-25
Lilly
gillar den nya designen förutom de lila tyvärr, känns lite tjatigt att skriva det när så många har gjort det men tänkte ändå att jag kunde skriva min åsikt. allt annat gillar jag verkligen men den här sorts lila känns inte riktigt som Kristen :) + Gillar bilden i komentar fältet och att texten är vit nu när man skriver så att man ser det bra :D
Tid: 19:50:44
Datum: 2011-01-26
Alisea
Jag älskade förra designen jättemycket! Men denna design är också väldigt fin :)!!
Tid: 13:49:59
Datum: 2011-01-29
Emma
Jag gillar inte riktigt den rosa färgen :) Annars är den jättefin ;)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar