Steve Cojocaru pratar om Kristen och modet på PCA

Se videon här istället eftersom den satte igång sig själv varje gång man gick in på sidan.

Skrivet av: Hanna
Tid: 00:11:03
Datum: 2011-01-08
Lilly
Måste bara skriva det här att efter chatten som var natten då PCA var känns det som om alla på den här sidan är mer sammansvetsade. Vet inte riktigt varför jag känner så men tyckte det var väldigt kul att det blivit så (iaf för mig då) och det var även jättekul att komma Jossan, Hanna och Eve närmare :) har sagt det hundra gånger men säger det igen TACK JOSSAN framför allt som ordnade det och TACK EVE OCH HANNA för att ni också var uppe och skrev :D
Tid: 00:30:07
Datum: 2011-01-08
Jossan - kristens.se
Lilly: Det var lite vad jag hade hoppats på! Skitkul ju! Kommer definitivt att ordna chatt nästa gång det är gala, om vi stannar uppe det vill säga. Beror ju på om det är skola dagen efter men är det inte det, så räkna med mig. :D
Tid: 16:48:35
Datum: 2011-01-08
Lilly
ja, får hoppas på att nästa gala är på något lov eller någon helg! :)
Tid: 19:02:45
Datum: 2011-01-08
Katte
jag håller verkligen med lilly efter den chatten känner jag ju igen en hel del av er bland kommentarerna, inte riktigt tänkt mycket på det innan ^^ känns som man skaffat lite kompisar på sidan och inte bara 'andra läsare' :D
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar