Celebrity Playlist: Kristen Stewart


Celebrity Playlist: Kristen Stewart's favoritlåtar

Kristen Stewart har sagt att musiken hon lyssnar på under ett projekt påverkar hennes arbete på inspelningsplatsen, och har sagt: "Jag tänker på det ganska mycket när jag arbetar," till SPIN 2009.

Så vad lyssnar Kristen på då?

Trots att Stewart har visat en förkärlek till vintage bad T-shirtar och huvtröjor, har hon hållit sig fast vid mer moderna artister. Åtminstone var det fallet på South by Southwest när hon sa: "Jag lyssnar på The Shins, Radiohead och Interpol. Och vi såg Band of Horses igår kväll, vilket var fantastisk, för de är, typ, mitt favoritband just nu. Jag älskar Camera Obscura och Jenny Lewis. till USA Today."

[…]

Här under hittar ni våra rekommendationer för Kristen Stewart-fans som vill bli mer bekant med skådespelerskans musikfavoriter!

1. Girl in a Coma – "Their call"
2. Radiohead – "All I need"
3. Band of Horses – "Infinitie Arms"


Läs hela artiklen här

Källa
Bildkälla

Skrivet och översatt av Olivia - Vid användning länka och ge cred till kristens.se
Bild redigerad av: Olivia - Vid användning länka till kristens.se
Tid: 00:08:49
Datum: 2011-07-04
Pure Passion
jo ja vet kom på sen att ja inte har blogg.se hehe :P okej ska pröva, tack! :) hoppas blogg.se fixar snart så man kan lägga flera kategorier i samma inlägg, en av anledningarna till att jag bytte!
Tid: 09:52:36
Datum: 2011-07-04
Angelika
den första låten finns inte på youtube..:/ jag hittar den inte iallafall:p
Tid: 13:28:34
Datum: 2011-07-05
Lilly
PURE PASSION: här har du en länk till låten, tror de skrev fel med e:t där :)

http://www.youtube.com/watch?v=MWex1mxJfyU
Tid: 13:29:29
Datum: 2011-07-05
Lilly
menade ANGELIKA :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar