Ny/gamla bilder på Kristen & Rob från augusti 2010


SophDash på Twitter:

▪ I saw Robert & Kristen last August! They were so in love.
▪ They kissed a lot and they were holding hands. They seemed very close.
▪ Montreal to LAX.


Källa

Skrivet av: Jossan
Tid: 18:45:02
Datum: 2011-07-10
Emilia
Dom har jag alldrig sett förr! ;o
Tid: 18:50:01
Datum: 2011-07-10
Jossan - kristens.se
Emilia: Det är just därför vi lägger upp dom. Tjejen som tog dem la upp de på sin twitter idag.
Tid: 19:19:35
Datum: 2011-07-10
eliin
åh jag som trodde de var nya blider tills jag såg att de stod 2010. jag vill ju haaa nya bilder så att man kan få hopp att de är tillsammans. börjar tappa tron snart för de har ju inte kommit så många bilder på dem mer förut
Tid: 20:34:10
Datum: 2011-07-10
Emilia
Jaha :o men följer ni henne eller? Håller med dig Elin!
Tid: 22:50:32
Datum: 2011-07-10
Ebba
Jag kollade hennes twitter, hon som lade upp bilderna, och där såg jag att hon hade skrivit att de höll händerna och kysstes mycket:D och de spelade spel på en ipad tillsammans, gulligt!:DD
Tid: 00:10:52
Datum: 2011-07-19
Smsa Låna
Måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar