Tack för mig!

Den senaste veckan har jag (Eve)  funderat väldigt mycket fram och tillbaka och kom till sist fram till det beslut som jag nu har tagit. Det var väldigt svårt men just nu känns det inte riktigt som om jag har något val.

Jag har besämt mig för att jag tyvärr måste sluta här på KristenS och detta har jag självklart pratat om med Jossan och Hanna och jag är väldigt glad för att de har förståelse för mitt beslut. Det är väldigt synd att det har blivit så kort tid här för mig men tyvärr blir det inte alltid som man har tänkt sig. Jag är väldigt tacksam för att Jossan och Hanna valde mig som bloggare och har haft väldigt roligt. Jag vill också tacka er läsare för att ni välkomnade mig i början av året! Varför jag ska sluta beror på några olika saker men främst p.g.a. tidsbristen. Hemsidan tar så extremt mycket mer tid än vad man tror därför bör arbetet som Jossan och Hanna gör så bra uppskattas något enormt. Jag har helt enkelt inte tiden, det är väldigt mycket i skolan då jag trots allt går på gymnasiet. Dessutom händer det väldigt många andra saker i mitt liv just nu som jag tyvärr måste prioritera.

Jag vill tacka supermycket för denna tiden och jag önskar all lycka till i framtiden till Jossan och Hanna och jag kommer definitivt fortsätta att vara en flitig läsare! :)

Många kramar till alla härliga läsare!

Skrivet av: Eve
Tid: 20:29:08
Datum: 2011-03-10
Jossan - kristens.se
Vill bara säga det innan någon frågar. Hanna och jag har inte riktigt pratat ihop oss än hur vi gör nu, om vi tar in en till bloggare eller kämpar på att bara vara två. Vi återkommer med det! :)
Tid: 20:39:53
Datum: 2011-03-10
Amanda :]
Kommer sakna dig, och lycka till i framtiden!! :)) <33
Tid: 20:40:23
Datum: 2011-03-10
Viktoria
Oj vad synd! Men det är klart, vissa saker måste komma före än andra och bloggande tar upp väldigt mycket av ens tid. Men hoppas att du får det bra Eve! :)
Tid: 20:50:16
Datum: 2011-03-10
Madelene
Tråkigt att höra! :/ Men du har helt rätt - det handlar om att prioritera, och ibland blir det inte alltid som man från början tänkt sig eller vill. Lycka till i framtiden, och ta hand om dig! :) Kramar!
Tid: 21:04:39
Datum: 2011-03-10
Fanny
Nej gud vad synd! Vill inte att du ska sluta blogga här... :(

Jag tyckte verkligen att du gjorde ett jätte bra jobb Eve!!! Hoppas allt går bra, lycka till! ;)
Tid: 22:16:52
Datum: 2011-03-10
Anonym
Det kom faktiskt som en enorm chock när jag läste det här!

Men jag förstår dig, det är väldigt mycket som behöver prioriteras när man bloggar och jag

har själv varit med om flera liknande saker.

Hoppas du får det bra,

Kram Alexandra
Tid: 14:12:31
Datum: 2011-03-11
Karin
tråkigt att höra, men förstår dig verkligen! ha det så bra, och tack för all tid du har lagt ner för oss läsares skull! :)
Tid: 14:18:14
Datum: 2011-03-11
Anonym
Du har gjort ett bra jobb vi kommer sakna dig :) Men självklart måste andra saker prioriteras, så ta hand om dig ^^
Tid: 14:18:48
Datum: 2011-03-11
Katte
Är bäst på att glömma namn.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar