Utvärdering av Kristen S #1

Tycker ni att det är något som saknas på sidan? Chatbox, forum eller bildgalleri kanske? Jag vill att sidan ska vara så bra som möjligt så uppskattar kommentarer om vad jag kan förbättra / ändra.

Bildgalleri har jag dock försökt att fixa, och jag fortsätter att försöka. Men de flesta beskrivningar på hur man skapar, redigerar och laddar upp i galleriet är på väldigt invecklad engelska. Är inte så att jag är väldigt dålig på engelska men det är skrivet med mycket förkortningar och dataspråk. På svenska kan det vara okej men vart tusan lär man sig engelska dataförkortningar? Inte i nian i alla fall...

Hur som helst:
- Vad saknas?
- Vad kan ändras?
- Ska jag ha frågestunder någon gång?
- Skriva mer / mindre om något?
Eller om du tycker att det är bra som det är kan ni ju slänga in en kommentar om det, om ni vill, haha.

Tid: 18:04:44
Datum: 2010-02-17
Jolina
Jag tycker det är jätte bra ! :D <3
Tid: 18:44:10
Datum: 2010-02-17
alice
Jag tycker den är jätte bra, men det skulle vara kul om du berättade lite mer om hennes filmer? :)
Tid: 19:24:41
Datum: 2010-02-17
josse
En mycket bra blogg, men hade velat att du skrev lite mer om vad hon gör/gjort den senaste veckan eller lite om livet. Men annars gör du ett bra arbete
Tid: 19:45:33
Datum: 2010-02-17
josse
En mycket bra blogg, men hade velat att du skrev lite mer om vad hon gör/gjort den senaste veckan eller lite om livet. Men annars gör du ett bra arbete
Tid: 20:09:47
Datum: 2010-02-17
Pauline
Jag har bara en litan fråga skulle du kunna lägga upp ett inlägg om hur du gjorde din förra disign på bloggplattsen. Jag har nämligen min blogg där och undrar hur du fick en så fin disign. har tidigare haft en blogg även här på blogg.se men tröttnade ganska snabbt på den och har nu bestämt mig för att göra en ny med fokus på kristen stewart.

Tid: 21:17:13
Datum: 2010-02-17
T I N A *fotoblogg*
fin blogg :D
Tid: 22:27:40
Datum: 2010-02-17
madie
man skulle kunna skirva lite om kristens "outfit" typ som style by kristen. :)
Tid: 14:37:06
Datum: 2010-02-19
sarah
skulle jätte gärna vilja veta vad hon lyssnar på för musik(jätte bra blogg!)
Tid: 21:35:47
Datum: 2010-02-20
adina
håller med madie och sarah! jättebra blogg annars! :D
Tid: 23:31:43
Datum: 2010-02-20
Jossan
sarah och adina: har gjort ett litet inlägg om det på förra bloggadressen http://kristenstewart.bloggplatsen.se/2009/12/11/2282991-video-spintv/

men jag kan nog försöka skriva några inlägg om det i framtiden med! :) tack för tipsen allihopa! :D
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar