Kristen S Veckopost [v. 46]


Hur har din helg/vecka varit? Vad ser du fram emot nu i veckan? Vad har du för förväntningar på Kristen S's födelsedag? Vad tror du kommer att hända? Vad längtar du efter? Vad saknar du? Vad gör du just nu? Vad vill du göra? Vad måste du göra? Har du sett någon film nu i veckan som du vill tipsa om? Ni som sett senaste Harry Potter-filmen, vad tyckte ni om den? Ja, kommentera helt enkelt vad du vill här, och känn dig även fri att göra reklam för din blogg/hemsida/twitter!

Spam (ett flertal upprepade inlägg för att göra reklam för sin blogg) bland kommentarerna raderas. Ett inlägg med reklam varje vecka räcker.

Skrivet av: Jossan
Tid: 19:11:31
Datum: 2010-11-21
Emma
Vet ni om Kristen är vegetarian? Läste det men vet dock inte om det är sant. Så tänkte om ni visste något om det :)
Tid: 19:17:02
Datum: 2010-11-21
Jossan - kristens.se
Emma: Det har jag aldrig hört! Jag tror inte det, men vet inte helt säkert.
Tid: 19:19:22
Datum: 2010-11-21
Elina
nää jag tor inte att hon är inte vegetarian, har hört att käkar kött. Men tror hon är på någon slags diet, så hon äter liter nyttigare nu. Så då tar hon ibland vegetariskt.
Tid: 19:20:23
Datum: 2010-11-21
Anonym
Kan ni inte ha en frågestund snart? :) <33 :)
Tid: 19:20:56
Datum: 2010-11-21
Elizabeth
Bor kristen fortfarande hemma? Hörde något om att hon köpt hus. Men vet inte om det var ett rykte. Någon som vet?
Tid: 19:22:51
Datum: 2010-11-21
Jossan - kristens.se
Elina: Det är på G :)
Tid: 19:31:25
Datum: 2010-11-21
Mona
Hej, tänkte bara vara lite jobbig och påminna alla om att rösta på kristen på PCA's nu, varje dag, så ofta ni kan!
Tid: 19:32:35
Datum: 2010-11-21
Denise
Hej jag och mina kusiner har en blogg om djur och natur, vi har även en tidning. Kolla gärna våran blogg!

Kram Denise :)
Tid: 19:36:46
Datum: 2010-11-21
Mona
Hej, ville bara påminna alla att fortsätta rösta på Kristen för PCA's. Rösta nu. Rösta Imorgon. Rösta varje dag. Rösta så ofta ni kan. Rösta hela tiden.
Tid: 19:53:08
Datum: 2010-11-21
Lina
Tjena ,kollade på Mini's first time , som Nikki Reed spear huvudrollen ,filmen var lita speciel men helt super den är värd att se också fast du ine är ett Nikki fan !

Kolla också på Thirteen om du inte gort det , den filmen baserar sig på Nikkis liv som 13 åring alltså den är 80 sann historia !

Helt super , hoppas ni också gillar dem !

:)
Tid: 19:54:35
Datum: 2010-11-21
Tid: 20:35:34
Datum: 2010-11-21
Julia
Var nt Kristens.ses födelsedag idag?? Skrev ni nt 21 november?

Tid: 20:46:35
Datum: 2010-11-21
Jossan - kristens.se
Julia: Vi har koll på läget och det är den 23 november, vilket vi faktiskt sagt hela tiden. ;) Det står i menyn också. Så på tisdag är det!
Tid: 21:15:39
Datum: 2010-11-21
Alexandra
Hej!

Jag bloggar om hela The Twilight Saga , & det skulle va kul om ngn kikade in i min blogg & kanske lämna en kommentar? <3 p.s ni har en sjukt snygg blogg , följer den varje dag D.s :) kram Alexandra:D
Tid: 21:41:20
Datum: 2010-11-21
Erika <3
Gillar ni fanfics? Läs gärna min här: http://breessecondchanse.blogg.se/. Och så kan ni ju också kolla in min novell här: http://novellls.blogg.se/category/i-hate-myself-for-loving-you.html Och om ni vill, gå in på min Twilight blogg. http://cullens.webblogg.se/



Oj, det blev mycket reklam... då måste jag ju skriva ngt annat också? Jag vet! Någon som vet om Kristen elr ngn annan i castet kommer komma tbx till Sverige?
Tid: 15:27:06
Datum: 2010-11-22
Julia
Okej måste va jag som läst fel =)

Gillar ni ffs så läs mina på min blogg novellls.blogg.se båda e om Twilight!

Kolla gärna min blogg =)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar