Tid: 13:51:33
Datum: 2011-02-18
Demi Lovato Sweden
SV; Ahaa,aja..jag får la nöja mig med det jag gör då :) Jag använder inte coppermine,jag ska använda sosugary.com :) Om du vill skaffa en sådan så måste du gå in på deras hemsida och söka där (: jag har ändrat lite i min design nu,men jag är aldrig nöjd så jag lär ju ändra den snart igen...jag ska sätta in en bildlänk till dig så fort jag har fått 2 till länkar! För just nu har jag 6st,och om jag skulle sätta in dig så skulle du vara ensam på en rad...så jag kommer vänta med att sätta in tills jag har fått 2 till (: men det dröjer nog inte länge tills jag får 2 till. Har bara en till fråga om din design,vilket program använder du? Är det ps? (:
Tid: 15:15:58
Datum: 2011-02-18
Demi Lovato Sweden
Nu finns ni också där :)
Tid: 15:24:37
Datum: 2011-02-18
Aphrodite
Vad heter låten i videon? Mvh
Tid: 14:42:36
Datum: 2011-02-19
sara
naaaaaaawi :') they are soo cute together. eller hur, vad heter låten? den var iaf bra!
Tid: 14:33:52
Datum: 2011-02-20
Aphrodite
Jag vill verkligen veta vad den heter, är det ingen som vet. Kollade på Youtube

där det är flera som undrar vad låten heter, men ingen får svar! Hallå? Haha ;)
Tid: 14:35:38
Datum: 2011-02-20
Jossan - kristens.se
Aphrodite och Sara: Allt jag kan göra är precis samma sak som ni, att kolla på YouTube. Jag har själv frågat om vad låten där heter men inte fått något svar.
Tid: 15:35:30
Datum: 2011-02-20
Aphrodite
JAG ÄR SÅ AWESOME, EFTER FLERA SÖKANDE HITTADE JAG LÅTEN!



"Gypsy & The Cat - The Piper's Song"

http://www.youtube.com/watch?v=sGQS8AkkulI



MVH APHRODITE
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar