Ladda ner hela PCA



Missade du PCA har du nu chansen att ladda ner hela galan.
Klicka här!
(Scrolla ner, välj "Slower Download", skriv in orden, vänta på laddningen, tryck
"Slower Download" igen, sedan poppar det upp en ruta och välj då spara.)


Tack till: Källa

Skrivet av: Jossan
Tid: 21:06:56
Datum: 2011-01-07
elin
Jag kan ablsolut inte veta hur man gör: jag har tryckt på de ni säger när man kommer in på typ msn så står de veiv/stv the program eller något sådat sen trycker jag på den då kommer de upp (for more speed) sidan då "advancet system optimizer"



kan ni typ fixa så man kan se på eran blogg istället?
Tid: 21:11:01
Datum: 2011-01-07
Jossan - kristens.se
Elin: Varför MSN? Tyvärr, kan inte fixa det, har ingen inbäddningskod.
Tid: 21:22:55
Datum: 2011-01-07
elin
msn hotmail:

eller ja man kommer in på bioblitek dokument då trycker man ju på den där people choice awards då kommer man in på hotmailen
Tid: 21:57:37
Datum: 2011-01-07
Jossan - kristens.se
Elin: Hm, konstigt. Alltså jag hittade nerladdninglänken på en annan hemsida men det funkar för mig.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar