Kristen S Veckopost [v. 11]


Kommentera vad du vill här, och känn dig även fri att göra reklam för din blogg/hemsida/twitter!

Spam (ett flertal upprepade inlägg med samma text) bland kommentarerna raderas. Ett inlägg med reklam räcker.

Skrivet av: Hanna
Tid: 12:25:37
Datum: 2011-03-20
Viktorija
Jag kan väl tipsa om mig blogg :P
Tid: 16:50:45
Datum: 2011-03-20
Alice
Vilken är Kristens naturliga hårfärg? På nick.com stod det att den var blond. Men den måste väl ändå vara brun? :)

Tacksam för svar<3
Tid: 16:52:49
Datum: 2011-03-20
Alice
Och vilken hårfärg har Kristen nu? I On the road har hon ju ljust hår men i Breaking Dawn har hon ju brunt hår ;)
Tid: 17:01:27
Datum: 2011-03-21
micaela
En fråga jag drömde om inatt som jag är ganska nyfiken på att veta, har Kristen några syskon? I sånt fall, hur gammal är hon/han och vad heter hon/han?



Tid: 17:08:48
Datum: 2011-03-21
Jossan - kristens.se
Micaela: Kristen har en biologisk storebror som heter Cameron, och även två adopterade bröder som heter Taylor och Dana. Tyvärr vet jag ingen exakt ålder på dem eftersom de håller sig utanför kändisskapet.
Tid: 01:10:13
Datum: 2011-03-23
Stella
Hej!

Denna sida är väldigt väldigt trevlig!

Angående vilken Kristens riktiga hårfärg så undrar jag det med, jag har väldigt svårt att tro att det är blont. men jag vet inte, kanske har fel. :D

Besök gärna min Kristen blogg, har inte gjort så mkt men hoppas att komma igång snart!

KRAM
Tid: 09:44:26
Datum: 2011-03-24
Alva
Hur är det med Kristen och Roberts förhållande nu? Har hört att dom har gjort slut, är det sant?
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar