Dagens Fråga

Har ni tänkt på att bli en paparazzi fri blogg?

Jag har tänkt tanken flera gånger, och tvekar faktiskt en del. Men känner just nu att vi inte kommer att bli det. Jag ska förklara varför. Många vill veta vad Kristen gör "i detta nu". Genom att få se paparazzibilder blir det som ett bevis på vad Kristen gör, var hon är, och med vem. Som till exempel att Robert är uppe i Montreal med henne just nu. Det hade gått rykten, men utan bilderna trodde man inte riktigt på det. Därför behövs det ofta.



Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Tid: 23:32:15
Datum: 2010-08-15
Aphrodite
Jag älskar att fotografera och tanken på att bli paparazzi har varit frestande ibland...men tanken på att jaga en kändis som inte ens gillar paparazzi känns inte så kul, framför allt inte när man vill visa att man är ett schysst fan.
Tid: 01:49:13
Datum: 2010-08-16
jc ♥
Precis så tänker jag.
Tid: 11:09:53
Datum: 2010-08-16
elin
jag tkr att de ska vara som de är nu!!
Tid: 12:24:05
Datum: 2010-08-16
Kris
jag håller med elin jag tkr att det är bra som det är nu :)
Tid: 23:13:26
Datum: 2010-08-16
Jolina
Jag tänker nog som dig... Det är inte kul för själva kändisen att bli fotad och sånt. Men man får veta lite mer om vad som händer runt henne/honom.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar