Favoritfilm med Kristen?

Vilken är eran favoritfilm med Kristen? Förklara varför och vad är det som gör den så bra?



Orginalbild: bildkälla

Skrivet av: Jossan
Tid: 14:00:02
Datum: 2010-08-04
Linnea
Alla the twiligtht saga
Tid: 14:00:04
Datum: 2010-08-04
Denise
Jag vet inte riktigt... hade velat se The Runaways, den verkar bra... men av dom som jag har sett är det nog Panic Room och alla filmerna i The Twilight Saga :D
Tid: 14:09:08
Datum: 2010-08-04
Maria
Hmm svårt val. Jag kan inte bara välja en. Jag älskar Into the Wild, det är en otroligt fin film och jag älskar handlingen. Jag älskar The Runaways och Kristen är grym i den filmen och Adventureland, vilken underbar film, jag kan relatera till den själv eftersom jag också varit på spelavdelningen på en nöjespark :)
Tid: 14:21:35
Datum: 2010-08-04
jc ♥
Adventureland, speak, panic room.. många fler. Älskar alla filmer med henne.
Tid: 14:26:28
Datum: 2010-08-04
Emma
Min favoritfilm med kristen är The Runaways och Catch That Kid. Kristen är helt AWSOME i The Runaways och som Maria sa ovanför mig så kan jag relatera till Catch That Kid eftersom jag gick på klättring när jag var ungefär lika gammal som Kristen är i den filmen
Tid: 14:28:27
Datum: 2010-08-04
Lina
The Runaways helt klart för att hon spelar den så bra!! :)
Tid: 14:41:07
Datum: 2010-08-04
Ebba
Förutom twilight så tycker jag The Runaways, klart BÄSTA filmen med Kristen <3
Tid: 15:02:14
Datum: 2010-08-04
Ida
The Runaways , hon passar så perfekt för den rollen. & filmen är ju så sjukt bra!
Tid: 15:23:11
Datum: 2010-08-04
erica - stewartdaily
Min favoritfilm är nog Speak. Det är nog den filmen jag tycker hon presterar bäst i. :) Men The Runaways och The yellow handkerchief är även två favoriter.
Tid: 15:25:34
Datum: 2010-08-04
Linda
Älskar ju hennes insats i the Runaways men jag måste nog ändå säga att New Moon är hennes bästa film. Jag har nog aldrig gråtit så mycket till en film. En rejäl förbättring mot hennes veka version av Bella i Twilight.
Tid: 16:27:16
Datum: 2010-08-04
Therese
ojoj vilken svår fråga. jag har ju sett upp till 17 filmer med henne, men om jag inte ska säga Twilight filmerna så är det nog The Runaways, Adventureland och Panic Room. De är alla olika roller och hon gör dem så bra! I varenda film som hon spelar i så är hon alltid lite annorlunda, men hon spelar rollen perfekt som vem som helst.
Tid: 16:43:56
Datum: 2010-08-04
SELENA GOMEZ FAN BLOGG
eclipse måste det nog bli.

Jag tycker att hon skådespelar verkligen bra i den. jag har inte sett he runaways än... ska se den snart !

men än så länge är eclipse helt klart än favvorit !:D
Tid: 19:06:38
Datum: 2010-08-04
moa
Den film jag tycker hon har skådespelat bäst i är helt klart The Cake Eaters, den filmen tycker jag verkligen är ett bevis på att Kristen är en grym skådespelare, även om hon är grymt bra i alla andra filmer hon har varit med i också. Mina favorit filmer med henne är nog The Runaways, The Yellow Handkerchief, Adventureland och Panic Room. Men om jag verkligen bara får välja en så får det nog bli The Runaways. Det därför att jag tycker det är sjuuukt coolt att The Runaways var det första bandet med bara tjejer i som spelade riktig rock. (som jag btw inte visste innan jag såg TR) Plus att Kristen spelar Joan helt klockrent! och filmen är ju såklart grym!
Tid: 19:07:35
Datum: 2010-08-04
elin
måste säga Catch That Kid,The runways och The twilight saga. men Panic Room är oxå bland mina favvo. har lixom sett alla filmer hon har gjort som har kommit ut
Tid: 19:48:53
Datum: 2010-08-04
elin
har inte sett så många, The twilight saga
Tid: 22:53:35
Datum: 2010-08-04
liinnn
hon presterar ju grymt bra i The cake eaters,men jag tror inte att jag har någon favoritfilm för jag älskar nästan alla hennes filmer. hon gör liksom varje roll till sin egen och därför är det alltid spännande att kolla på henne !
Tid: 23:27:43
Datum: 2010-08-04
Kris
Det är svårt och välja men jag tror att min favorit är The Runaways. Jag älskar den filmen verkligen :)
Tid: 19:59:07
Datum: 2010-08-07
Madelene
Det var en väldigt svår fråga, men jag tror att jag måste svara The Runaways och/eller Speak! :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar