Tid: 20:23:50
Datum: 2010-08-21
Merissa
åhh vad jag är avundsjuk ville också ha VIP-biljetter
Tid: 00:26:45
Datum: 2010-08-22
Aphrodite
Omg, jag börjar nästan gråta när jag ser det här, inte bara för att min GULD TAVLA är med i videon när Kristen skriver på den utan också för att just du som filmar står precis bakom mig och filmar mitt fula hår, nej det är inte därför jag gråter heller utan för att världen är så jävla liten.

Du som filmade, du och jag tror jag pratades vid i två sekunder eller något, det ända jag minns var att det var två as trevliga tjejer som stod bakom oss och som ville ha autografer! Kan man förstå att just ni som stod bakom mig och vi som har sett varandra....kan man fatta att jag sitter och läser eran Kristen Stewart blogg 24/7 <3?

Nej det kan man inte riktigt förstå och jag kan inte smälta det! Jag har sett er girls, och ni stod precis bakom mig och blablabla, världen är för liten.



Juste en fråga bara, det var en blond tjej som höll en vit tavla typ/ något som det stod Kristen Team på och små fast klistrade bilder på kristen stewart längst ner, var det ni som höll den eller? det spelar egentligen ingen roll antingen så var det er jag snacka med eller så var det två andra en med brunt hår vad jag minns, förstår om jag gör er förvirrade nu men jag vet att jag har sett er i alla fall för beviset syns ju i videon. haha Knas Kramar <3
Tid: 00:36:47
Datum: 2010-08-22
Aphrodite
Vänta, vänta...nu kanske jag hade alldeles för bråttom igen...det kanske inte är ni som har filmat? :**} hehe eller?
Tid: 10:09:05
Datum: 2010-08-22
Lisa
Omg, gråter snart :( blir så avundsjuk :,(( borde ha tagit VIP!!!
Tid: 14:16:41
Datum: 2010-08-22
Hanna- kristens.blogg.se
Aphrodite: Gud vad rörd jag blir Aphrodite!Börja nästan gråta :) Tyvärr så var det inte jag och Jossan som filmade. Jag var inte ens i stockholm. Och Jossan hade inte en vip biljettt. Jag är så ledsen att göra dig besviken!

Kram Hanna <3
Tid: 15:30:01
Datum: 2010-08-22
Jossan - kristens.blogg.se
Aphrodite och Hanna: Jo, jag hade en VIP-biljett. Men det var inte jag som filmade ;)
Tid: 20:22:04
Datum: 2010-08-22
Aphrodite
Okej, lite besviken haha men jag får skylla mig själv för jag drar det så långt jämt ;) <3 Tack för alla fina svar jag fick i alla fall, om ni vill ha bilder på Kristen Stewart eller Tayler så säg bara till jag har tagit dem själv bilderna alltså i Stockholm när dem var här. haha säg gärna nej också om ni inte vill ha några bilder för ni har säkert massor med bilder redan men tänkte det kunna vara en kul...grej, haha aja, NI ÄR BÄST <3 Kramar Aphrodite C
Tid: 20:41:05
Datum: 2010-08-23
Emma
Ååhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!! Börjar gråta!!:'( Är så avundsjuk på er som fick stå så nära, ta kort och få autograf. Om jag visste att det skulle bli så att så många fick autograf, ( det var ju inte ens säkert att nån skulle få det) så skulle jag fan ha sovit en vecka utanför sergel!! :'( för att få vip, trodde inte det skulle ha så stor betydelse att ha vip. Men kan ni fatta hur hemskt det var att bara sitta där och glo när Kristen och Taylor gick där i den smala gången mellan alla skrikande fans och skrev autografer och man bara kunde sitta där och inte göra nåt. Och sen så sa någon nåt i stilen" ta det lugnt, på tillbakavägen byter dem sida så att ni får autograf av båda" Fatta hur det kändes för oss, tänkte dem ingenting på oss som satt eller:'( Ville bara springa ner och tränga mig igenom folkmassan och krama om Taylor och Kristen! Det här var typ den ända chansen någonsin att få träffa dem! Jag tycker det var dåligt att vi som hade vanliga biljetter inte ens hade nån chans att få träffa dem, det var ju liksom inte så att dem som hade vip hade betalat för dem eller nåt, det var ju sååå stor skillnad på vip och vanliga. Jag och min kompis var typ deprimerade as lång tid efter och jag blir forfarande ledsen när jag påminns om det... Men nu ska jag sluta skriva, är väl inte så kul att läsa det här för er. Men jag vill bara skriva vad jag tycker och känner. :) Hade också tänkt va med i metro-tävlingen, men kom inte på nåt bra att skriva, skulle kämpat mera.. Lyllos dig Jossan!! :)) Borde ju inte bry mig så mycket egentligen, dem är ju trots allt bara några kändisar... :)haha orkar ni läsa detta? :P
Tid: 21:33:43
Datum: 2010-08-23
amanda
Aphrodite: Hej, jag tror du pratar om mig och min kompis.

Min kompis är hon som filmade och hade tavlan. Här är hennes blogg: leasplace.blogg.se/



När jag kollar på videon börjar jag också nästan gråta för det var så fantastiskt.

Min dröm gick i uppfyllelse.... Jag fick ta bild med Kristen, fick hennes autograf och säga några ord till henne. HON RÖRDE MIG. Asså jag kan fortfarande inte fatta det asså det var så amazing.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar