Tell your story

Berätta historian om hur du upptäckte Kristen, i vilken film, varför du lade märke till henne och sedan började gilla henne!

Skrivet av: Jossan
Tid: 15:40:52
Datum: 2010-08-18
molly
jag sååg henne i in to the wild sen såg jag henne i twilight och så såg jag några filmer med henne
Tid: 16:03:59
Datum: 2010-08-18
elin
Hahaha oj oj oj okej, första gången jag såg twilight så tyckte jag hon sög som skådespelare å de gjorde att jag hatade twilight oxå. Men sen när jag kolla på twilight andra gången så blev jag nog förälskad på Kristen sen de så älskar jag Kristen göra mkt finns ingen bättre skådis en hon lixom nu har jag sett alla filmer hon har gjort som har kommit ut :)
Tid: 16:30:24
Datum: 2010-08-18
Thea
Jag upptäckte Kristen när jag såg Twilight för första gången och lixom föll direkt för henne. Hon är en sån himla bra skådis, har skitsnygg stil och har ett privatliv (som många andra kändisar inte har) och så säger hon VÄLDIGT smarta saker. Så ja... HON BARA ÄGER!!!!
Tid: 16:30:29
Datum: 2010-08-18
Aphrodite
Haha, okej...första gången jag berättar det här så jag tänker berätta exakt hur det gick till.

Jag såg Twilight på bio dagen efter premiären och jag blev totalt galen i den, jag menar...filmen var så jävla bra! Jag ville veta allt som berörde filmen så jag började läsa alla böckerna.

Efter ett tag då folk och framför allt mina kompisar sett filmen började folk säga att jag var lik bella. Jag menar, jag trodde dem drev med mig! Sen började det bli jobbig, jag hade inte lagt märke till bella så mycket eftersom att vampyrerna var något mer intressanta men när jag efter en stund började studera om vad det nu var som var så likt mellan mig och den där bella upptäckte jag att folk hade haft rätt. När jag insåg att likheten var något ganska extremt blev jag lixom beroende av att se mig själv i henne, och det blev fan som en drog för mig, allt blev som om jag hittat min största idol! Och nu sitter jag här och skriver en kommentar om min lilla historia i Sveriges största bolgg om Kristen Stewart! <3
Tid: 16:52:12
Datum: 2010-08-18
amanda
Jag såg inte Twilight förrän några månader efter premiären. Jag satt i skolan och min lärare sa att vi skulle se Twilight. Mina kompisar som hade sett den sa att den var jättebra så jag blev glad när vi skulle se den. När vi hade sett filmen blev jag riktigt riktigt kär i den. Jag tyckte att den var gullig och att skådespelarna gjorde ett sådant bra jobb. Sen fick jag första boken Om jag kunde drömma i födelsedagspresent och när jag läst klart den ville jag se filmen igen. Jag såg filmen om och om igen och jag brukade kolla på olika intervjuer med twilight castet och det var då jag började bli mer intresserad av Kristen. Hon värkade som en härlig person och hon var lite blyg. Efter att sett New Moon var jag redan intresserad av Kristen, men det var efter New Moon som jag verkligen tyckte om eller älskade Kristens arbete. Jag tyckte att hon spelade Bella perfekt och var jätteglad att hon spelade Bella. :)
Tid: 17:14:38
Datum: 2010-08-18
rose
hur hon spelade i twilight fashinerade mig. för att vara så ung så var hon sjukt duktig!

fast rob är nog mer min grej. men kristen har oxå ngt man trars till.
Tid: 17:58:40
Datum: 2010-08-18
Eliza
Jag såg henne första gången i Twilight filmerna, gillade henne inte början. Men älskar verkligen henne nu. Hon är så cool, vill va precis som henne. Och se ut som henne. Verkar asbal. Och helt underbar skådespelare. Har sett henne nu i andra filmer, in to the wild och adventureland. Hon spelar så jävla bra i adventure land. Hennes repliker är så jävla bra. Älskar verkligen henne.
Tid: 18:27:36
Datum: 2010-08-18
Emmy
Såg henne för första gången i twilight. Störde mig något otroligt på hennes blinkningar och bitande i läppen men brydde mig inte om henne så mycket (fokus på Edward, haha!). Nästa gång jag såg den var hon bättre än Robert och alla andra i filmerna.

Sen läste jag böckerna och såg andra filmer med henne. Tycker att hon är så sjukt vacker och hon kan verkligen skådespela.



Nu är hon min största förebild nånsin och sedan jag såg henne i The Runaways så har jag bara blivit ännu mer Kristen-fan, hur nu det är möjligt ... Det är enligt mig hennes bästa projekt hittills!
Tid: 19:24:05
Datum: 2010-08-18
Jossy
Ja, ja såg henne i Twilight först!, och sen när ja började kolla på massa interjuver så älskade ja hela hennes stil! Kläd stil och hur hon är som preson, det vi fans får se av henne iallafall^^ Men hon är som ingen annan skådespelerska som ja sett, hon är som gjord för varenda roll hon har spelat, och hon är en sån bra actress!

Nu efter Twilight har ja sett alla hennes film, dom som vi kan se här i sverige^^, och hon spelar alla super bra!

Att vara på fanevent var helt otroligt. Att se henne, höra henne prata med mina egna öron^^, och sen få henns atograf! kan inte fatta att ja fick den!



Kristen är en skådespelerska som ingen annan. Det finns bara en,underbar,otroligt vacker Kristen Stewart^^

(men ändå är ja team edward/robert<3^^

Love to you K-stew
Tid: 22:42:23
Datum: 2010-08-18
Lina
Jag upptäckte henne redan innan hela Twilight grejen startade igång. I 2007 såg jag en söt tjej i en film som hette The Messengers, jag gillade filmen och fick tag på tjejens namn: Kristen Stewart. Jag tyckte redan från början av filmen att hon skulle vara en perfekt Bella Swan i den planerade twilight filmen. Jag hade då självklart läst böckerna innan, och nästa gång jag läste om serien så såg jag alltid henne framför mig som Bella. Det gick bara någon månad innan jag fick reda på att underbart vackra Kristen hade blivit rollsatt som Bella! Blev fullständigt överlycklig, då de hade pratat om en viss Emily Browning (tycker fortfarande att hon har ett alldeles för exotiskt utseende för rollen som Bella).

Det var så jag hittade Kristen, gillade henne från allra första början innan alla helt plötsligt började älska och hata henne. Tycker att hon är en fantastisk skådespelare med sin egna look.
Tid: 11:23:50
Datum: 2010-08-23
Maria
Jag har faktiskt följt Kristen redan sen Panic Room och har under åren samlat på min de flesta av hennes filmer. Det var faktiskt på grund av henne som jag ville gå och se Twilight och jag måste erkänna att jag behövde se den mer än en gång och läsa boken för att tycka att den var rktigt bra. Jag säger inte att jag tyckte att den var dålig men jag gillade den inte så där jättemycket.
Tid: 23:10:50
Datum: 2010-09-28
Bäret
Jag upptäckte henne i Twilight men sedan såg jag en tralier på en film som jag sedan laddat ner för jag ville se hela filmen och den var jätte bra, jag vet inte om ni har sett den men den heter The Cake Eaters. Den är är jätte bra. Sedan såg jag The Messengers och Into The Wild som jag båda har köpt på ginza.se (hon är inte med så mycket i into the wild men hon är ändå bra...) Och nu vill jag bara se mer av hennes filmer hela tiden.. längtar tills Breaking Down kommer och så vill jag köpa Adventureland för den har jag sett på nätet. Men jag tror jag vill se alla hennes filmer nästan, för hon är så bra!!! ;)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar