De 10 bästa film-posterna från 2010

The 10 Best Movie Posters of 2010

2. "The Runaways"

Simplicity wins out in this symphony of thinly veiled erogenous cues that is also a literal depiction of the Runaways' hit song "Cherry Bomb." The sparks, the cherry and the drip could have appeared alone with the film's title and still been an effective teaser. The poster boils the concept of a Runaways biopic into a concoction that's about as simple as they come, and as far as blunt messages go, this one wields a mighty large club.



Se hela listan.

Källa

Skrivet av: Jossan
Tid: 15:59:39
Datum: 2010-12-22
Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H m.fl
Vad fin den nya headern blev :)



jag tänkte också tipsa om att på Frida.se skriver de att bjuder på spännande läsning om bl.a Kristenoch Rob m.fl i det nya nr som finns ute idag/imorgon.



Tid: 20:07:40
Datum: 2010-12-22
Sara
Först och främst så vill jag säga vilken Grym sajt om K-stew!

Jag är också en STOR fan av Kristen Stewart. Hon är min Största idol. Första gången jag

såg Kristen var på the Runaways premiären i New York. Så denna film betyder väldigt mycke! Jag träffade min bästa kompis på premiäern.

Sen så såg jag Kristen på premiären av Eclipse. Där jag fick gå in med the cast members och se filmen. Dagen efter Fick jag en inbjudan till Los angeles film festival för att se Welcome to the Rileys tillsammans med henne. Jag säger bara Hon är bäst. Jag älskar verkligen hur naturlig hon är and that she doesn't give a shit. :D

• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar