Kristen S Veckopost [v. 49]


Kommentera vad du vill här, och känn dig även fri att göra reklam för din blogg/hemsida/twitter!

Ge oss gärna tips på vad vi kan ha i våra luckor. Använder vi ditt förslag och vi inte planerat det sen innan får du självklart en länk till din blogg eller twitter (som flera hundra människor kommer att se). ;)

Spam (ett flertal upprepade inlägg för att göra reklam för sin blogg) bland kommentarerna raderas. Ett inlägg med reklam räcker.

Skrivet av: Jossan
Tid: 16:28:12
Datum: 2010-12-12
Em
Hej!

Jag har ett tips på en lucka! Kan ni inte ha en där ni berättar om Kristens karriär? Hur hon blev upptäckt, om hon har sysslat med något annat än film o.s.v. Det skulle vara jättekul! Annars vill jag tacka för en underbar sida!
Tid: 16:54:17
Datum: 2010-12-12
Lina
Tjena ,kolla gärna in twilightktr vi har tävling på gång just nu !

Älskar er nya design <3 =D
Tid: 17:41:53
Datum: 2010-12-12
Lovisa
Hihihi

Checka min och min kompis blogg! :D

http://monaochlollo.blogg.se

http://monaochlollo.blogg.se



Diggar eran blogg starkt assååå! :)



Tid: 18:05:12
Datum: 2010-12-12
Erika <3
Var gärna med i min tävling ^^ http://cullens.webblogg.se/2010/december/lucka-12.html. Och måste bara säga, Älskar den här bloggen <3
Tid: 18:18:51
Datum: 2010-12-12
Viktoria
Frågestund på bloggen just nu! :) ^^
Tid: 18:48:49
Datum: 2010-12-12
Alexandra:)
Ni har en så himla snygg blogg! :D

Besök gärna min blogg....

kram <3
Tid: 20:22:00
Datum: 2010-12-12
Lovisa
Jag gillade verkligen den luckan med några av hennes favoritlåtar! Kan ni inte ha något med hennes favoritböcker, eller hennes favorit outfits eller vilka olika frisyrer hon har haft..?



Tack för en underbar blogg!
Tid: 15:54:39
Datum: 2010-12-13
Emma
Följ mig på twitter!! ;D
Tid: 17:46:14
Datum: 2010-12-15
Alexandra:)
Hej :)

Jag tycker att er blogg är den absolut BÄSTA blogg jag någonsin läst! Den är verkligen fantastiskt, jag älskar Kristen jag med, och varje gång jag vill veta något om henne så kollar jag er blogg. Ni ska veta att MÅNGA av era läsare verkligen beundrar er blogg. De som inte gör det, har ingen hjärna (jag vill inte va taskig, men jag säger min åsikt liksom...) ha det bra, kram mig :) <3  
Tid: 18:59:20
Datum: 2010-12-15
agnes
Smsa in till http://www.musikhjalpen.se! smsa 50, 100 eller 200 till 72999 och bidra med pengar till arbete mot handel med barn

• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar