Kristen S Veckopost [v. 51]


Hur firade ni jul? Vad har ni fått i julklapp?

Kommentera vad du vill här, och känn dig även fri att göra reklam för din blogg/hemsida/twitter!

Spam (ett flertal upprepade inlägg för att göra reklam för sin blogg) bland kommentarerna raderas. Ett inlägg med reklam räcker.

Skrivet: Jossan
Tid: 16:48:21
Datum: 2010-12-26
Alexandra :)
Besök gärna min twilight sida ! :

www.nogg.se/twilightdreams

Jag bloggar även på en Robert Pattinson blogg, besök gärna den:

www.fabulousrobertpattinson.se

Kram + eran blogg är super fin och äger ! :D <3
Tid: 23:04:23
Datum: 2010-12-26
viktoria
Tycker att det skulle vara jättekul om ni ville fortsätta med filmdiskussioner? :D som ni gjorde i en lucka, då om In the land of women. Kanske om månadens film eller liknande :)



Men annars har jag en fråga. Ni har säkert svarat på den förut men, vilken av Kristens filmer är er favorit?
Tid: 01:23:34
Datum: 2010-12-27
Jossan - kristens.se
Viktoria: Det kommer att bli fler filmdiskussioner i frmatiden. Kul att du gillade den! :)

Min favorit är "Into the Wild". Verkligen en helt underbar film... åh, älskar den verkligen.
Tid: 11:29:24
Datum: 2010-12-27
Viktoria
Jossan: ååh den är ju jättebra! Såg den senast i lördags.

Btw, skulle älska om hon satsade på en karriär inom musik på sidan av filmindustrin, hon har ju en underbar röst! Det har hon visat i både The Runaways och Into the wild..
Tid: 12:26:10
Datum: 2010-12-27
Hanna- kristens.se
Jag har inte direkt någon favorit film för att jag älskar alla filmer som jag har sett med Kristen. Men gillar Twilight filmerna och Into the Wild. :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar