Svar på frågestunden

Om Kristen:

Är Nikki Reed och Kristen forfarande jättebra vänner?
De är fortfarande bra vänner, men inte lika nära som förut. Dock har både Kristen och Nikki haft fullt upp på sistone så de har inte haft så jättemycket tid att träffas.


Hur gammal var Kristen när hon började dejta Michael, hur länge var de tillsammans, och när gjorde de slut?
Kristen och Michael träffades under inspelningen av Speak. De blev tillsammans när Kristen var 15/16 och Michael var 17/18, alltså 2005/2006. Det är svårt att säga exakt när de gjorde slut eftersom de gick inte officiellt ut med att de hade brytit. Men i början av 2009 slutade de att synas tillsammans och de flesta antog att de hade gjort slut. Utgår man från det var de tillsammans i ungefär 3-4 år. (uppdaterat)

Vad tyckte Kristen om Sverige besöket? Var det något med Sverige som utmärkte sig enligt henne?
Kristen har berättat att hon verkligen gillade att det inte var några paparazzifotografer här. Hon tog en promenad vilket hon tyckte var härligt och speciellt eftersom hon aldrig riktigt kan göra det annars. Gamla Stan tyckte hon var jättefint och hon köpte även en vikingahatt och tog roliga turistbilder.


Hur lång är Kristen?
Hon är ungefär 1,68 m (5'6).

Vilken skostorlek har hon?
37,5 - 38.

Vad är hennes nästa projekt?
Just nu håller ju Breaking Dawn på att spelas in. Därefter har hon ingenting schemalagt, så vi får helt enkelt vänta och se! Antagligen vill hon kanske ta lite "semester" för det har hon inte haft på väldigt länge.

Hur mycket väger Kristen?
Vi kan inte veta exakt eftersom det inte är något hon går runt och säger till folk. Men en gissning skulle nog vara att hon väger mellan 45-50 kg.



Våra "åsikter":

Vad är eran åsikt om Kristens och Roberts förhållande?
H
: Jag har alltid sagt att jag kommer tro 100% på Robsten när Kristen eller Robert berkräftar det. Men har alltid trott att det är något mellan dom men ändå inte. Men efter alla bevis vi har fått som pekar emot att dom är ett par så tror jag att dom är ett. Jag tror inte att Kristen kommer bekräfta något än, kanske om något år om dom fortfarande är tillsammans, men Robert kan nog råka nämna det. Det viktigaste är ju att Kristen är lycklig än att vi ska veta vem hon är tillsammans med tycker jag.
J: Det finns så mycket att säga, jag vet inte var jag sa börja! Jag tror på Robsten, och har gjort det ett bra tag nu. Däremot försöker jag inte tvinga på någon att tro som mig, det är okej att vara ett "nonsten". Jag hade också svårt att tro det förut. I början tyckte jag att det verkade för bra för att jag skulle våga tro på det. Jag hoppades, och det sjukt mycket, så jag ville inte bli besviken. Men jag började på riktigt tro att de var tillsammans då jag såg "hand-holding" bilderna, alltså i november 2009. Man håller inte handen med någon som bara är en vän om det går sådana rykten. Efter det har bevisen bara blivit fler och jag har inte tvekat en sekund. Nu tycker jag att det känns som om de inte tänker bekräfta det men att de har slutat gömma det. De orkar inte bry sig om vad folk spekulerar kring osv. Men så länge Kristen är lycklig så spelar det egentligen ingen roll vem hon är lycklig med, tycker jag, även fast jag verkligen gillar Robsten.


Tror ni att Summit utnyttjar deras förhållande för bra PR?
H
: Nej det tror jag absolut inte. Kristen är inte en sån person som låter andra bestämma över henne.
J: Nej, det har jag faktiskt aldrig trott. Precis som Hanna säger så känns inte Kristen som någon som låter andra bossa över henne.

Jag har läst att Kristen skulle ha sagt att när allt om Twilight-sagan är över så ska hon berätta allt om henne och Rob, är det sant?
Den "intervjun" Kristen sa det i verkade inte riktigt verklig, eftersom Kristen antagligen inte skulle säga något sådant. Tidningen/hemsidan hon berättade det för var inte heller speciellt seriös så det är riktigt tveksamt om Kristen faktiskt skulle säga så till någon som kan tänkas vrida och vända på allt hon säger.
Däremot har Kristen sagt att om folk inte hade varit så intresserade av hennes privatliv hade hon kanske berättat mer. När Twilight-sagan är över kan det vara så att intresset minskar en aning och utifrån det kan man dra slutsatsen att hon berättar om deras (möjliga) förhållande. Men det är absolut inget som är säkert.


Om Hanna & Jossan:

Har era föräldrar sett Twilight-filmerna? Vad tyckte de?
H
: Ja, min mamma har sett alla Twilight-filmer som har kommit ut och hon har också läst alla böcker. Hon tyckter att filmerna är bra men hon gillar böckerna mer.
J: Min mamma har varken sett filmerna eller läst böckerna trots att jag tjatat massor på henne! Jag har däremot fått min pappa att se Twilight och New Moon, och han tyckte att de var rätt bra. Snart lär han väl vilja låna min Eclipse DVD också...


Hur långa är ni som skriver?
H
: Jag är runt 1,55 tror jag.
J: Ungefär 1,66 m har jag för mig.

Hur gamla är ni?
H
: Jag är 14, ska fylla 15 i januari.
J: 16, fyller 17 i mars.


Har vi inte svarat på din fråga kan det hända att vi redan svarat på den i vår tidigare frågestund eller i våra videobloggar. Det kan också vara så att du ställde en fråga som vi verkligen har försökt att ta reda på, men det finns ingen info om det någonstans och vi säger helt enkelt tyvärr. Men vi försökte!

Bildkälla

Skrivet av: Jossan & Hanna
Tid: 20:36:10
Datum: 2010-12-09
Anonym
Jag har hört att kristen och Michael blev tillsammans när hon var 15 eller 16. Hon sa i en twilight radio intervju att de hade varit tillsammans i två år då, och när hon gjorde intervjun så var hon 17 eller 18.. Och då var de tillsammans. i 3 eller 4 år år. Hör på detta klippet http://www.youtube.com/watch?v=TciwSLqdGd0
Tid: 20:55:02
Datum: 2010-12-09
Vanja
SKITBRA blogg ni har asså<3 med asså Michael och Kristen möttes nör dem var 13år- så det kan väl vara typ 14-15 när dem blev ihop isåfall?<3 Men bara undrar.. hur kan ni veta att Nikki och Kristen inte är lika nära som förut? x)) asså det kan väl ni nt veta? :P
Tid: 21:00:25
Datum: 2010-12-09
Jossan - kristens.se
Vanja: Tidigare har Kristen refererat till Nikki som "sin bästa vän", men på senare tid har Dakota tagit över den titeln.
Tid: 22:43:21
Datum: 2010-12-09
Cissi
Vad kul att läsa svaren på frågorna :P bra svar där!
Tid: 23:24:38
Datum: 2010-12-09
Anonym
Jag tror att rob,anna, taylor,ashley, dakota, Nikki är kristens riktigt goda vänner, plus att hon har andra bästa kompisar som vi inte ser, som är privata.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar