Kids Choice Awards 2010


Twilight
serien är nominerad i två kategorier på Kids Choice Awards 2010:
Favorite Movie: The Twilight saga New Moon
Favorite Book: Twilight series


Galan äger rum den 27 mars i Los Angeles. Det är ännu inte bekräftat om Kristen eller någon annan från Twi-gänget kommer att närvara. Den 25 februari öppnar röstningen på
nick.com/kids-choice-awards.

Alla nominerade hittar ni här.


När det är möjligt att rösta påminner jag självklart om det här på Kristen S. :)
Tid: 16:02:10
Datum: 2010-02-16
Johanna
Haha (A) Men jag vill vara så bred som möjligt och kunna söka vilka linjer som helst på högskolan och det :P <3



Åh (: Jag hoppas det kommer vara där, annars är det ju tråkigt!
Tid: 17:20:01
Datum: 2010-02-16
Agnes
Detsamma!

Något som har med Twilight att göra blir alltid nominerat, vad det än är känns det som :D

Tid: 18:28:58
Datum: 2010-02-16
felicia
Hur gammal räknas man som KID ? Jag känner att Twilight inte passar . typ :)
Tid: 18:52:34
Datum: 2010-02-16
Jossan
felicia: Haha, jag vet inte. ;) Känner faktiskt också lite så. Men vill ju fortfarande att twilight ska vinna :D
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar