Boka "Eclipse" och Rea på "Into the Wild"

Det har varit så dåligt med nyheter på sistone och det verkar hålla i sig. Men jag passar på att tipsa lite.

CDON kan man nu boka Eclipse (2 disc). Kostar 169 kr. Boka här.

De har även rea på Into the Wild (2 disc). Det är 50% avdrag så filmen kostar bara 59 kr. Jag har sagt det många gånger förut, men jag säger det igen. Into the Wild är en film man verkligen måste se. Och nu när det är rea kan man ju passa på att beställa filmen också! Beställ här.



Skrivet av: Jossan
Tid: 16:07:36
Datum: 2010-07-22
Anonym
Hej!

Jag undrar bara om ni skulle kunna göra en design till mig.

Asså ni kanske inte har tid och så, men snälla det skulle verkligen betyda mycket asså jag har en britney spears blogg, med en fuk design så nsälla ni???
Tid: 19:43:25
Datum: 2010-07-22
Anonym
men bara en header??? snälla
Tid: 21:04:56
Datum: 2010-07-22
Anonym
okej snälla!!!!

Jag gör allt du ber om!!!!

En hel design så gör jag allt du ber om allt allt

asså jag har försökt att göra en bra design, men det går INTE!!!

Så snälla jag fattar inget!!
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar