Dagens Kristen-bild 090810

Kristen som Mallory i Welcome to the Rileys.



Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Tid: 12:07:51
Datum: 2010-07-09
THEA
ÄLSKAR NYA DESIGNEN, KÖR PÅ DEN!!!!
Tid: 14:26:16
Datum: 2010-07-09
saraha
Hallå Kristen är född den 13 maj,Är ni dumma eller? Så oproffsigt,ahahahhaah
Tid: 16:19:03
Datum: 2010-07-09
Anonym
Jag läser väldigt många olika sidor men har märkt att NI är sidan där jag får veta mest om KStew! Ni gör verkligen ett superbra jobb!!!! Er blogg har lixom ALLT!!!!
Tid: 16:55:17
Datum: 2010-07-09
Hanna
saraha: Kristen är född den 9 april inte den 13 maj,Jossan råkade bara göra ett litet fel och det är inte hela världen! Och det tycker du är oproffsigt och det verka som du hade väldigt fel där med datum. Jag menar inget illa men alla gör fel någon gång, eller hur? Nu har jag fixat till det så nu kan alla vara nöjda :)



Kram från Hanna på KristenS
Tid: 17:02:31
Datum: 2010-07-09
Sara
Bloggen är jätte bra, kollar in den flera gånger varje dag. Så ni gör ett bra jobb, tack! :)
Tid: 17:06:08
Datum: 2010-07-09
Bäret
Åh, jag hoppas att Welcome to the Rileys kommer till Sverige!!! Hoppas, hoppas, hoppas!! btw, jag gillar eran blogg, för jag är ett stort fan av Kristen!
Tid: 17:07:44
Datum: 2010-07-09
Bäret
oj jag glömde! jag håller med ''THEA'' gillar designen!! :)
Tid: 17:39:53
Datum: 2010-07-09
amanda
Jag kollade tillbaka lite på gamla inlägg och där läste jag om Teen Choice awards. kommer kristen att vara där?:)
Tid: 12:24:39
Datum: 2010-07-10
Madelene
Jag håller med Hanna; Alla gör fel någon gång! Det är inte hela världen! :)



"saraha": Du måste ha blandat ihop födelsedagarna lite .. Jag menar, den 13 maj är det ju Robert Pattinsons födelsedag .. ;) :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar