Ny layout!

Nu har Kristen S fått en ny layout! Lämna en kommentar och berätta vad ni tycker. Säg gärna till vad som kan förbättras ytterligare så ska jag ta åt mig och se vad jag kan göra.

Syns inte den nya layouten eller ser det bara allmänt knasigt ut så tryck på F5 eller högerklicka -> uppdatera.

Skrivet av: Jossan
Tid: 01:17:11
Datum: 2010-07-09
Sabina
älskar din nya design. bäst hittils och har följt dig ett bra tag! håll dig till denna nu ett tag :D
Tid: 01:19:39
Datum: 2010-07-09
Frida
Jättefint! Tycker det är roligt att ni använder bilder som inte är gamla utan "färska" ;D skulle tycka det var bra med en knapp längst ner typ "äldre inlägg" eller nåt, det blir så jobbigt om man måste gå in på månaderna hela tiden! Jag vet inte om ni har skrivit detta men Kristen är på omslaget till både elle UK Och Elle Us :D Jag frågade för ett tag sedan och då sa ni att ni trodde att hon bara skulle vara på ett omslag, och bara en intervju i den andra ;) kan hända att jag är alldeles försen med denna nyhet eftersom tidningarna finns på vanliga Ica och så, men tänkte bara dela med mig av min upptäckt etersom jag blev överlycklig när jag såg att hon var på båda framsidorna! Nu ligger de båda i tryggt förvar hemma hos mig och både intervjuerna och bilderna är fantastiska! Tack för en Superduper, underbar, fantastisk blogg :D
Tid: 01:31:25
Datum: 2010-07-09
Jossan
Frida: På grund av begränsningar med bloggverktyget vi använder (blogg.se / Blogg Esse) går det inte att få dit en knapp med "Äldre Inlägg". Jag har försökt och blivit galen på köpet. Men jag har försökt och om jag skulle kunnat skulle jag fixat det på en gång!
Tid: 11:19:31
Datum: 2010-07-09
Therese
OJ! Vilken snygg layout ni har nu! Grymt snygg måste jag säga!
Tid: 13:04:09
Datum: 2010-07-09
moa
Tyckte nog faktiskt om den förra mer. P.g.a att dom bilderna var från en riktig photoshoot och dessa när hon bara blev fotograferad, hah om du fattar ;) men självklart så är den snygg, tyckte bara den förra var ÄNNUUUU snyggare. :)

Tid: 13:08:39
Datum: 2010-07-09
moa
Och du, guuud, nu låter jag som en negativ b*tch men fyller inte kristen år den 9 April? det står att hon fyller den 9 Maj. Är ganska säker på att det är i April.



Haha, om jag har fel nu så är det väldigt pinsamt.
Tid: 14:32:42
Datum: 2010-07-09
amanda
När jag kom in på sidan trodde jag att jag kommit fel först. Haha. Men jag tycker att det blev jättebra:)
Tid: 16:40:28
Datum: 2010-07-09
Madelene
Åh, ännu en gång har ni lyckats med megasnygg design! :D Wow! Även om denna också är jättesnygg, så tycker jag personligen att den förra passade bättre just nu, över sommaren. Dessa färger påminner mig om hösten, och den förra designen kändes lite ... Somrigare! Själv tycker jag mer om ljusa och klara färger på sommaren, men det är en smak sak! :)



Denna design är, som sagt även den, jättesnygg! För mig spelar det inte så stor roll vilken ni använder - Båda är jättebra! :)
Tid: 16:40:59
Datum: 2010-07-09
moa
märkte nu att på startsidan står det april och när man trycker sig in för att kommentera så står det maj.



:)
Tid: 21:57:44
Datum: 2010-07-09
issa
Jättesnygg design, du är verkligen duktig :)
Tid: 12:03:28
Datum: 2010-07-10
Madelene
Haha, man kan väl få ändra sig .. ? (a) Visst, jag håller fortfarande kvar vid att dessa färger känns mer som "höst", men nje .. ! Denna design är mycket snyggare, och jag tycker verkligen att ni ska behålla det som det är nu! :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar