Ny månad: Augusti

Ny månad nu, och ni vet vad det betyder: ny månadens film och omröstning. Månadens film är Speak. En av de filmer som Kristen verkligen fått många lovord för. I månadens omröstning undrar vi hur många av Kristens filmer ni sett.

Nu har det vart extremt dött i några veckor men den andra augusti börjar äntligen On the Road att spelas in. Vi hoppas på lite bilder från inspelningen så att det blir mer up-to-date uppdatering och nya bilder.

UPPDATERAT: Tänkte bara meddela att jag har gjort några små ändringar i menyn igen. Detaljer är det viktigaste och vi vill självklart att sidan ska vara så snygg som möjligt. Uppdatera sidan genom att trycka på F5.

Skrivet av: Jossan
Tid: 03:12:43
Datum: 2010-08-01
jc
Åeh, älskar filmen Speak!
Tid: 03:13:20
Datum: 2010-08-01
jc
& Har sett alla kristens filmer ^^
Tid: 03:21:53
Datum: 2010-08-01
Bella
Jag har sett 16 av hennes filmer, än så länge. Och Speak är helt klart en av favoriterna! :)
Tid: 11:35:58
Datum: 2010-08-01
Kris
jag har inte sett så många av Kristens filmer än

, jag håller på och samlar in dem just nu xP

jag såg Speak precis igår och den var jättebra levde verkligen upp till mina förväntningar som var väldigt höga efter att ha läst boken
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar