Bilder från Berlin

Idag är Kristen och Taylor i Berlin i Tyskland på promotion inför Eclipse. De kommer stanna i två dagar och jag antar att de sedan åker till Sverige. Åh, jag längtar ihjäl mig!



Klicka för större storlek.

 

    

    

    

Bildkälla

Skrivet av: Jossan

Tid: 20:12:11
Datum: 2010-06-18
amanda
Du har väl VIP biljetter?

Men du ska ju vara på presskonferansen på dagen då kan du inte köa, då kommer du komma ganska långt bak.
Tid: 20:27:46
Datum: 2010-06-18
Jossan
amanda: Ja, jag har VIP-biljetter. Men jag tycker inte det spelar någon roll att jag kommer långt bak. Det kan vara värt det för att få ge Kristen & Taylor en kram och sådär :)
Tid: 20:44:59
Datum: 2010-06-19
viktoria
Vet ni hur länge dom stannar och när dom kommer? :D
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar